Synthese van JWH-018 met Me2AlCl

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Reactieschema:
V67l4PErX8


Synthese:
1. Aan een geroerde oplossing van 10 g 1-pentylindool in 25 ml droge DCM bij 0 *C werd druppelsgewijs 100 ml Me2AlCl 1M in hexaan toegevoegd en 30 minuten geroerd bij 0 *C.
2. Verse oplossing van 11,2 g 1-naftylchloride in 25 ml DCM werd druppelsgewijs toegevoegd bij 0 * C en het mengsel werd overnacht geroerd bij omgevingstemperatuur.
3. De reactie werd geblust met water en geëxtraheerd met DCM-porties.
4. De DCM-oplossing werd gewassen met water en 1M KOH, gedroogd (MgSO4) en het oplosmiddel werd in vacuüm verwijderd, waarna het ruwe product ontstond als gele vaste stof (69%).
 
Last edited by a moderator:

banana123

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 4, 2022
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Als je zegt "geëxtraheerd met DCM" in stap 3, bedoel je dan extractie uit de waterlaag? Ik dacht dat JWH niet oplosbaar was in water, dus ik denk dat ik deze stap misschien niet helemaal begrijp. Laat me ook weten of ik je kan DM'en om te vragen naar mijn eigen synthese van JWH018. Ik heb gezien dat je veel andere mensen op het forum hebt geholpen. Bedankt!
 

charmingcho

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
Ik denk dat dcm laag.
 

charmingcho

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
kan alternatieve me2alcl?
 

jayrockxiv

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 24, 2022
Messages
4
Reaction score
4
Points
1
Welke site kan ik om te kopen jwh-018 die niet zal branden me voor mijn geld Ik heb het poeder te mengen en mengt in met wit papier Ik ben in de VS ?????
 

Alex7920

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 17, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Me2AlCl is zeer reactief en gevoelig voor lucht, zelfs pyrofoor. Hoe kan ik het gebruiken in een reactie?
 
Top