Testosteron propionaat (AAS) (STEROIDS)

nucky

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2022
Messages
11
Reaction score
17
Points
3
Het onderwerp testpropionaat. Gewoonlijk wordt deze verbinding gedoseerd met 100 mg per ml. Nu om uit te leggen deze homrone we eerst moeten erkennen het belangrijkste verschil in deze verbinding is de ester, de meeste van deze steroïden hebben een ester hechten aan het hormoon de ester is de tijd release van het hormoon in het lichaam. Test prop heeft een drie dagen halfwaardetijd dus in principe met in 24 uur zul je beginnen te hebben het hormoon hechten aan uw receptoren, nu test prop heeft een beetje van een post injectie pijn niets dat is dibilitating, het zal voelen als een bijensteek voor 48 uur, maar dat is ook hoe je weet dat het correct is gesynthetiseerd en dat de steroïde echt is. Test prop wordt voornamelijk gebruikt voor een snelle front load terwijl uw wachten voor andere steroïden te schoppen in, wordt het ook gebruikt met een heleboel sport atleten die worden getest vanwege de korte halfwaardetijd. Nu het andere goede ding over test prop is de minimale waterretentie die u zult krijgen. soms met langere ester steroïde vooral met test cyp, test enth en sommige nelderones zoals deca en dbol. ill krijgen in dat in een andere aflevering, tot slot test prop is een geweldig alternatief voor peopl gevoelig voor waterretentie en voor mensen die zijn test voor steroïden, de beste doseringen voor deze steroïde zijn 300 mg tot 1000 mg kunt u hoger gaan als je wilt. U wont hoeft te maken over oestrogeen bijwerkingen ethier betekenis gyno en lage libido zal niet een zorg met deze vorm van test. Volgende onderwerp decca durobolin.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hallo, bedankt voor je bericht. Ik raad je aan om de volledige namen van medicijnen te gebruiken voor een betere leesbaarheid. Veel mensen weten niet wat test cyp of test enth en zo is. Je kunt ook een interessante afbeelding toevoegen om je bericht aantrekkelijker en informatiever te maken.
 

nucky

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2022
Messages
11
Reaction score
17
Points
3
Bedankt voor de waarschuwing. Ik zal hier over een paar dagen foto's en dergelijke plaatsen om processen te laten zien. Nogmaals bedankt voor de hulp en het steunen van mijn draad.
 
Top