Die keer dat de FBI versleutelde PGP e-mails niet kon lezen - dus installeerden ze een keylogger

sickofit

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 28, 2023
Messages
10
Reaction score
21
Points
3
f1u1V35.png


Archive.org Link naar Uitspraak
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ja, zodra ze een bevelschrift hebben, zullen ze je in de boeien slaan. De wet kennen is van het grootste belang voor je vrijheid.
#1. Lokale en staatspolitie hebben alleen JURISDICTIE in hun staat. Ze kunnen niet iets onderscheppen en dan proberen te achterhalen waar je bent, tenzij ze weten dat je in hun rechtsgebied bent. De politie van Maine kan niet iemand in Georgia arresteren voor een misdaad die in Georgia is gepleegd. Als ze niet weten dat je in hun rechtsgebied bent, kunnen ze je niet onderzoeken. Vertel nooit iemand in welke staat je woont. Probeer het te verdoezelen. Als je een telefoon moet gebruiken, stel ik voor om een GPS location spoofing app te downloaden en hem in te stellen op een andere staat, maar laat de GPS nog steeds uit staan. Als ik dicht bij een staatsgrens zou wonen, zou ik de grens oversteken zodat de postzegel niet in jouw staat is.
Als ze je post onderscheppen, is dat natuurlijk een federale overtreding en federale agenten hebben JURISDICTIE overal in de VS en je gaat naar de federale gevangenis als ze je pakken,
Een partnerschap zou je kunnen helpen door orders te ontvangen en ze dan naar je door te sturen via een platform dat je niet onthoudt, zoals Google Docs. Geef de andere persoon toegang om het aan te passen, maak de lijst met opdrachten, zij openen het document, kopiëren de opdrachten en wissen het. Chatten in online games is een andere onopvallende manier van communicatie.
 
Top