De kunst van de kleur

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
In deze thread ga ik de kunst van het kleur geven aan een medicijn publiceren. In het algemeen past deze kunst of methode zich goed aan drugs aan zoals A-pvp, BK-mdma, 4mmc, mdma en analogen van de eerder genoemde. Ik heb eerder een foto gepubliceerd van prachtig gekleurde kristallen, maar sommige gebruikers twijfelden of de kleur van het product te wijten was aan overoxidatie of een ander probleem in de synthese waardoor het product die kleur had kunnen krijgen. Iedereen met een uitgebreide kennis in scheikunde zal heel goed weten dat wanneer het gaat om zuivere en geherkristalliseerde stoffen, het geneesmiddel volledig transparant wit zal zijn en geen andere kleur zal hebben (bijvoorbeeld bruin) zoals bijvoorbeeld gebeurt met ons gewaardeerde geneesmiddel mdma of bkmdma. ... Als de stof donkere tinten krijgt, is dat een symptoom dat het onzuiverheden bevat en dat, hoewel het aanwezig is in zijn zuiverste vorm zoals glas, het nog steeds onzuiverheden bevat, hetzij in zijn synthese of omdat het werd gestart van een precursor van lage kwaliteit en daarom op dezelfde manier onzuiverheden bevat. Maar wat gebeurt er als je een ultrazuiver product hebt en je wilt het met kleuren presenteren?... Dit is ook mogelijk en veel mensen zouden kunnen denken dat het een onzuiver product is, terwijl het in werkelijkheid extreem zuiver is. Op basis van het feit dat we beginnen met een puur product, is het kleuren ervan mogelijk door middel van een eenvoudig recept dat bestaat uit het herkristalliseren van je product door er een beetje kleurstof aan toe te voegen. Welke kleurstof en hoe krijg je een perfecte homogene kleur? Om dit proces uit te voeren moeten we een zuiver en wit product verkrijgen in de kristallisatiefase nadat het hydrochloride of sulfaat of het zout waarmee we gaan werken is gevormd. Om dit te doen is het soms nodig om ijskoude aceton toe te voegen aan het zout totdat het volledig wit is. Anders zal deze methode niet goed werken, omdat een onzuiver of slecht gewassen zout een donkerder product zal creëren in de herkristallisatiefase en dat zal de uiteindelijke kleur beïnvloeden en je zult nooit het gewenste resultaat kunnen krijgen. Als we eenmaal beginnen met een wit zout, bereiden we eenvoudigweg ons mengsel van geselecteerde oplosmiddelen voor (onder andere water/aceton/ether of alcohol) en gaan we over tot het verwarmen van de eerder geselecteerde oplosmiddelen die geschikt zijn voor hun doel en zodra ze warm zijn, wordt er een snufje kleurstof aan toegevoegd. voedselveilig poeder, het mengsel wordt constant geroerd en het poeder wordt in kleine porties toegevoegd totdat het volledig is opgelost en gehomogeniseerd door te roeren, controleer of zowel het poeder als de kleurstof volledig zijn opgelost en er geen enkel beetje poeder meer in de erlenmeyer zit. Zodra dit eenvoudige proces is uitgevoerd, houd je de erlenmeyer geïmmobiliseerd voor de duur van de herkristallisatie en de kristallen die zich vormen zullen de geselecteerde kleur krijgen. Nu ga ik enkele foto's bijvoegen van zuivere Methylone-kristallen in hun oorspronkelijke uiterlijk en in hun gekleurde uiterlijk, het product zal dezelfde zuiverheid behouden maar het uiterlijk kan naar wens van de consument zijn, omdat we allemaal weten dat het geven van kleur aan dingen altijd een manier is geweest om mensen aan te trekken en een andere optimale vorm van marketing voor bedrijven is, en chemie is geen uitzondering. GROETEN EN ZEGEN VOOR ALLE BBGATERS!!!
 

Attachments

  • CTjeakhf9s.jpg
    CTjeakhf9s.jpg
    154.5 KB · Views: 82
  • LV5NoZwJj8.jpg
    5.6 MB · Views: 252
  • CmcSbRZU6P.jpg
    9.7 MB · Views: 245
  • 718rmu9koR.jpg
    4.2 MB · Views: 85

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Waarom krijg ik bk-MDMA HCl dat helderwit en kristallijn is nadat ik de base heb aangezuurd met een oplossing van HCl + aceton, hoewel de pH 5 zou moeten zijn, ik weet niet of ik meer oplossing heb toegevoegd dan normaal of niet genoeg, omdat ik de kleur moeilijk kan onderscheiden in de pH-meetstrips, maar toch, volgens Wikipedia moet het bk-MDMA HCI die vorm en kleur hebben en waarom krijg ik dan kristallen met een oranje of bruine kleur als ik bk-MDMA HCl opnieuw kristalliseer?
Uiterlijk
Methylone in zijn pure vorm ziet eruit als een fijn kristallijn poeder, witachtig of gelig van kleur. Op de zwarte markt is het te vinden in zowel poeder als capsules, soms samen met andere stoffen zoals mephedrone of cafeïne.
Dus als ik helderwitte kristallijne methylone HCI krijg, waarom krijg ik dan na kristallisatie-kristallisatie oranje of bruine kristallen? Ik denk dat het komt omdat ik de methylone gekristalliseerd-kristalliseerd in de open lucht laat staan en er stof en andere deeltjes binnendringen of omdat ik geen goede oplosmiddelen heb gebruikt, ik gebruik gedeïoniseerd water.
Bedankt!!!
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Als je al hebt geprobeerd om je vrije base goed te wassen voordat deze wordt aangezuurd en je product (hydrochloride) te wassen met ijskoude aceton totdat het volledig wit is en het blijft nog steeds donker in zijn pure kristallijne vorm na een correcte herkristallisatie, dan kan ik je verzekeren dat dit komt doordat de startprecursor veel sporen van onzuiverheden bevat die resulteren in een donker product.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Na het aanzuren van de vrije base, komt de methylone HCI eruit zoals het hoort, een helder wit kristallijn poeder wanneer verlicht met een lamp, het probleem is na kristallisatie of herkristallisatie, dat is wanneer oranje of bruine kristallen worden verkregen. Ik was de methylone HCl niet met koude aceton voordat ik het kristalliseerde herkristalliseerde, ik droog de methylone HCl gewoon met filtreerpapier dat ik ook gebruik om de methylone HCl te filteren uit de vloeistof die overblijft als het aanzuren klaar is en alle HCl aan de oppervlakte is gekomen of erin zit.
Ik laat het bk-MDMA HCl liever ongekristalliseerd, omdat het ook een aanzienlijk effect heeft.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Als je al hebt geprobeerd om je vrije base goed te wassen voordat deze wordt aangezuurd en je product (hydrochloride) te wassen met ijskoude aceton totdat het volledig wit is en het blijft nog steeds donker in zijn pure kristallijne vorm na een correcte herkristallisatie, dan kan ik je verzekeren dat dit komt doordat de startprecursor veel sporen van onzuiverheden bevat die resulteren in een donker product.
 
Top