De experts van het forum zijn je helpers op weg naar je doel.

Status
Not open for further replies.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Ons forumteam bestaat uit een groot aantal mensen, van technische experts tot juristen. Maar de belangrijkste en belangrijkste medewerkers zijn onze experts! Onze experts hebben uitgebreide theoretische kennis en uitgebreide ervaring in synthetische drugssynthese. Onze experts hebben duizenden tonnen geproduceerde synthetische drugs onder hun riem, honderden mensen getraind in productie op kleine en industriële schaal. Al deze kennis en ervaring geven ze graag aan je door.
Het is tijd om ze aan je voor te stellen en je iets over ze te vertellen:

GmHZzJQj9Y
Expert chemicus met 15 jaar ervaring in clandestiene laboratoria.
Mijn expertise en interesses omvatten industriële en laboratorium organische synthese, designer drugs, precursoren, juridische kwesties, evenals de aankoop van chemische reagentia. Ik help graag bij het organiseren van een laboratorium, geef les in synthese en geef advies over de wetten in jouw omgeving.


Neem contact op met de expert



5X0RtePhIf
Undeground chemicus met ervaring in een tiental jaren in de productie van bekende en unieke niet-bekende geneesmiddelen. Ik ben eigenaar van de optimalisatie van de synthese, variërend van het gebruik van huishoudelijke apparatuur tot grote schaal van het fabriekstype productie. Ik sta open voor communicatie, kan iemand vanaf nul leren en ervaringen uitwisselen met deskundige mensen.


Neem contact op met de expert



KWb0a6rpuZ

Deskundige chemicus met 6 jaar ervaring in organische en analytische chemie van verboden stoffen. Ik ben zeer bedreven in analytische apparatuur, fysisch-chemische analysemethoden en organische synthese in het laboratorium. Bovendien heb ik kennis van industriële synthese en apparatuur. Ik help je graag met al je laboratoriumvragen, zoals laboratoriumglaswerk, apparatuur, precursoren, analytische tests, synthese van drugsproductie enzovoort.


Neem contact op met de expert



NKs367q5Rn

Ongeveer 5 jaar bezig met de synthese van verschillende illegale stoffen. Ik heb veel ervaring met de organisatie van laboratoria, het zoeken en kopen van reagentia en apparatuur. Ik adviseer over synthese, schaalvergroting van processen, zuivering van stoffen, het oplossen van verschillende technologische problemen met betrekking tot de productie van drugs. Neem contact met me op via privéberichten voor hulp.


Neem contact op met de expert




YwJZFavx83
Chemicus, onderzoeker, ervaring in organische, anorganische, metaalorganische en coördinatiechemie. Ervaring van 14 jaar. Werkzaam in laboratoria en industriële installaties. Ontwikkeling van synthesemethoden in laboratorium en industriële installaties.


Neem contact op met de expert
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Top