De eenvoudigste CBD->THC isomerisatie

mp_

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 1, 2023
Messages
13
Reaction score
6
Points
3
Dit proces kan worden uitgevoerd in < 1 uur. Je hebt nodig:
  • VOEDSEL GRADE Zeolietpoeder
  • CBD-isolaat
Procedure:

Meng 1 deel CBD isolaat met 2 delen Zeoliet (bijv. 0,1g CBD, 0,2g Zeoliet) in bakpapier. Pak het bakpapier zo strak mogelijk in en wikkel dat vervolgens zo strak mogelijk in aluminiumfolie. Verwarm de folie vervolgens 12 minuten op 130°C.

NIET ROKEN!
Zeoliet is schadelijk voor je longen. Je kunt het gewoon opeten om snel high te worden.

Het resultaat is ongeveer 50% THC in gewicht.
 

triwps369

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Je kunt de thc ook uit het zeolietmengsel halen met water, zeoliet lost niet op in water en zal zinken terwijl thc blijft drijven.
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Ik denk dat dit niet kan werken
 

Latin King

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 24, 2023
Messages
31
Reaction score
16
Points
8
het werkt, maar niet goed voor de zaken. te veel niet gereageerd cbd

je kunt het meeste zeoliet verwijderen door Isopropyl toe te voegen aan het eindproduct en het in de vriezer te plaatsen. na een dag of zo zakt het meeste zeoliet naar de bodem. herhaal dit 2 keer en filter het eindproduct met een spuitfilter.
 

Karambbol

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 25, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ja, het is zeker echt. Goed voor persoonlijk gebruik als je toegang hebt tot goedkope cbd.
 

cake

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 7, 2023
Messages
25
Reaction score
17
Points
3
Je krijgt een betere opbrengst als je het Zeoliet (in de vorm van 4A-formaat moleculaire zeven) met een Lewiszuur refluxeert.
 

LazZzZz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 24, 2022
Messages
26
Reaction score
14
Points
3
Dit is waar, maar de zeoTech kan worden gedaan met zeer minimale investeringen, zoals in, zeoliet wat letterlijk klei is, cbd - wat het dure gedeelte is, bakpapier en aluminiumfolie, wanneer je de pH van de zeoliet verandert met iets als p-TSA dan heb je dingen nodig als ph sondes, korte pad destilatie voor de scheiding van de isomeren, vacuümpomp en generiek glaswerk.
 

cake

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 7, 2023
Messages
25
Reaction score
17
Points
3
CBD is wat, m8?
8C1bcHl7U5
 

LazZzZz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 24, 2022
Messages
26
Reaction score
14
Points
3
Ik bedoel in vergelijking met de andere ingrediënten van de zeoliettechnologie dan voor de gemiddelde consument.Mooie stash, als je op die schaal produceert gebruik je dan iets als Amberlyst 15 voor je isomerisaties?
 
Top