Question Thematische Telegramkanalen.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Vrienden!
Om ons project te promoten vragen we je om ons links te geven naar telegramkanalen die gaan over Darknet/Drugs/Chemistry/RC en andere onderwerpen.

Vergeet niet aan te geven in welk land het kanaal populair is.
 

Theodormrl

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 10, 2022
Messages
7
Reaction score
10
Points
3
Telegramgroepen zijn geweldig in de interacties tussen leden, je kunt er alles snel bespreken, vragen en uitleggen. Helaas zijn de meeste "drugs thematische" groepen op telegram gewoon oplichting, of het promoten van oplichting:(
Om een groep op telegram te vinden, die authentiek is, is het erg moeilijk, Reden nummer een is, dat het zoekmechanisme op telegram slecht is. Reden nummer 2, als sommige groep authentiek is dan is het meestal prive, zodat u kunt deelnemen aan de groep alleen door nodigen link.

@HEISENBERG Hoe zit het met het creëren van BB tg groep? Ik denk dat dat een grote stap zou zijn in de promotie van dit project.:)
 

MrSung

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 23, 2022
Messages
61
Reaction score
18
Points
8
Ok @HEISENBERG, ik zal me erin verdiepen en proberen te filteren zodat de link die ik doorstuur net zo authentiek is als deze BB site.
 

MrSung

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 23, 2022
Messages
61
Reaction score
18
Points
8

@Theodormrl, dat heb ik ook gemerkt op telegram. Maar het verzoek is niet alleen beperkt tot telegram, hoewel het op dit moment moeilijk is om betrouwbare sites te vinden waar je vrij kunt communiceren met minimaal risico. Laten we eens rondneuzen.
 

Theodormrl

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 10, 2022
Messages
7
Reaction score
10
Points
3
Ja, dat is een beetje het punt waar ik het over had. Voor de verkoop is telegram absoluut ellendig, maar het is geweldig voor snelle en snelle interacties. Dus als de groep wordt gemodereerd door iemand die je vertrouwt, dan is het geweldig als een "nieuwsbrief" of hoe je het ook kunt noemen. De moderator van de groep kan ook de chat in de groep beperken en dan kun je als lid alleen rechtstreeks contact opnemen met de moderator van de groep.

Theo
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
Waar kan ik de telegramlink vinden?
Ik wil lid worden van de groep
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Geweldig idee!

Ik ben niet actief op Telegram, dus ik kan hier niet helpen - ook omdat het idee van een BB Telegram groep naar voren kwam, zou ik graag ergens een groepschat hebben, maar misschien zou iets dat meer voldoet aan mijn OpSec geweldig zijn...zoals Xabber of Pidgin.
 

Theodormrl

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 10, 2022
Messages
7
Reaction score
10
Points
3
Hetzelfde met "CEOAmsterdam" hij was een van de grootste verkopers in NL.
Hij verkocht op telegram, door het te pluggen op tg group. En binnen een jaar of twee werd hij opgepakt. Om deze reden zou iedereen zich ervan bewust moeten zijn, dat het een hoog risico is om je informatie op Tg te plaatsen. En daar nooit verkopen doen als verkoper of koper.
 

Theodormrl

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 10, 2022
Messages
7
Reaction score
10
Points
3
Ja, dat is waar.

Ik denk dat de hele draad van het punt is gesprongen:) de vraag over het starten gaat meer over het adverteren van de pagina voor nieuwe leden.
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Ik vond deze site door iemand in een van de Markten te vragen hoe je iets synthetiseert.
Waarschijnlijk is het het beste als iedereen gewoon deelneemt aan forums die bestaan in de markten die ze gebruiken en op die manier uien indient. Ik kreeg niet eens een ui, daar moest ik naar zoeken, en het was niet moeilijk om deze te vinden toen ik eenmaal wist dat hij bestond.

Ik heb signal, telegram, whatsapp en meer, maar ik zou ze geen van allen gebruiken voor privécommunicatie, alleen omdat ze de ToR niet afdwingen, zodat iemand die slordig met je praat kan worden geïdentificeerd, zijn IP kan worden getraceerd en kan worden verbonden met een gesprek met jou, opnieuw, IP getraceerd, met behulp van een mobiele telefoon, geolokaliseerd via de mobiele netwerken. Misschien niet genoeg om je te betrappen, maar genoeg om je tot een interessante persoon te maken. Fuck dat.
 

user123qwe

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 17, 2022
Messages
10
Reaction score
10
Points
3
Ik bezocht @mycodre altijd, alleen maar om de stealth en de verpakking van hun spullen te zien...
 

coke199

Don't buy from me
Resident
Joined
May 28, 2022
Messages
30
Reaction score
16
Points
8
Ik heb @mycodre niet gevonden in telegram
Heb je een andere methode om mee te doen?
 
Top