Trump Poging tot moord

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Voormalig president Donald Trump was zaterdag het doelwit van een moordaanslag tijdens een bijeenkomst in Pennsylvania. De FBI identificeerde de schutter zondag vroeg als Thomas Matthew Crooks, 20, uit Bethel Park, Pennsylvania.
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Ik vind het erg verdacht. Ik denk dat het gepland was. Of het was een publiciteitsstunt of de "diepe staat" wilde hem dood hebben. Er zijn zoveel rare dingen aan deze zaak, en verrassend genoeg is vandaag de nationale republikeinse conventie.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Ik kan dit zeker zien. Als een manier om zijn peilingen te verhogen. Het lijkt gewoon zo riskant in veel opzichten. Hij zou naar de gevangenis gaan als hij dit in scène zou zetten. Ook was hij zo dicht bij de dood, dat lijkt extreem.
 
View previous replies…

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Het is vreemd dat uitgerekend het dak in het directe zicht van Trump niet beveiligd was, dat er een ladder op stond en dat de sluipschutters van de geheime dienst herhaaldelijk te horen kregen dat ze niet moesten schieten.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Alles wat ik hoor is dat die daken bedekt hadden moeten zijn. Het is een perfecte plek om te filmen
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
plus het is hoogst onwaarschijnlijk dat de schutter gemist zou hebben, tenzij het met opzet was... ik weet niet veel van wapens, maar het had makkelijk moeten zijn om Trump neer te schieten vanaf de plek waar hij stond, met een AR niet minder. Trump hoefde niet eens gehecht te worden. belachelijk. ik denk dat het alleen maar was om de druk van hem af te halen met al het rechtbankdrama, of voor een soort sympathie denk ik. "ik ben neergeschoten terwijl ik de gerechtigheid verdedigde, dus jullie moeten op mij stemmen!!"
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
De kogel raakte zijn oor alleen omdat hij zijn hoofd op het juiste moment bewoog. Als hij niet had besloten opzij te kijken, was hij dood geweest.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
IDK Ik vraag me af of dit is wat hem de overwinning oplevert.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Biden is gestopt en steunt Harris
 
Top