UR-144 synthese van TMCP-indool (grote schaal). Volledige video tutorial.

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
UR-144 cannabinoïdesynthese is vertegenwoordigd in dit onderwerp.

Laboratoriumvereisten:
De werkplek (een tafelblad voor laboratoriumsynthesen en -manipulaties) moet voorzien zijn van afzuiging en verse luchttoevoer. laboratoria moeten uitgerust zijn met rekken met meerdere etages voor het drogen van producten. Ze moeten ook worden voorzien van goede luchtventilatie. Het is ook de moeite waard om aandacht te besteden aan de weeg- en verpakkingsruimte. De plaats moet voldoende ruimte hebben, handig zijn en bij voorkeur onder afzuigventilatie staan. Laboratoriumvloeren worden aanbevolen te worden bedekt met een polyethyleenfilm tijdens de syntheseprocedures, omdat de overvloed aan stof van cannabinoïden niet kan worden vermeden. Vervolgens zal de laboratoriumruimte gemakkelijker schoon te maken zijn door polyethyleenfolie te verzamelen.
Racks

Reagentia:
2. Natriumhydroxide (NaOH).
3. Tetra-n-butylammoniumbromide (TBAB) CAS 1643-19-2.
4. 1-Broomopentaan (1-BP) CAS 110-53-2.
5. Gedestilleerd water (H2O).

Apparatuur en glaswerk:
1. Laboratoriumweegschaal (0,1-200 g is geschikt).
2. Platbodemkolven 10 l.
3. Trechter voor bulkmateriaal (met brede bodem).
4. Scheppen voor bloem.
5. Bekers 1-2 l.
6. Elektrische brander.
7. Bovenroerder (optioneel).
8. Siliconen bakvormen.
9. Spuiten.
10. Blender.
11. Grote kom of emmer.

Individuele bescherming:
Mask

1. Chemische jas met lange mouwen.
2. Ademhalingsmasker (of ademhalingsmasker + veiligheidsbril).
3. Latex handschoenen.
4. Stoffen handschoenen of een stuk dikke stof.

Toevoeging:
1. TMCP-indol 2000 g wordt gewogen en via een trechter voor bulkmateriaal in een erlenmeyer van 10 l gedaan.
2. Natriumhydroxide (NaOH) 1300 g wordt gewogen en in dezelfde kolf gedaan.
3. TBAB 800 g wordt ook gewogen en in dezelfde kolf van 10 l gedaan.
4. 1-Broomopentaan 1500 g wordt in de kolf gegoten.
5. Giet er 3000 ml vers water in (gebruik bij voorkeur gedestilleerd water).
L5cwB8tbNY

Reactie:

Het reactiemengsel wordt na toevoeging van reagentia geroerd totdat NaOH volledig is opgelost en er twee lagen worden gevormd. Je kunt katoenen handschoenen onder latexhandschoenen gebruiken om brandwonden te voorkomen, die kunnen gebeuren omdat het oplossen van NaOH met behulp van hitte gebeurt. Het is ook aan te raden om retortklemmen te gebruiken.
Ur144rea1

Zodra de twee lagen zijn verdeeld en alle natriumhydroxide is opgelost, wordt de erlenmeyer op de verwarmingsplaat geplaatst en wordt de verwarming op maximaal vermogen gezet. De bovenste roerder wordt geïnstalleerd en aangezet. Als je geen bovenroerder hebt, moet je hittebestendige handschoenen gebruiken om brandwonden te voorkomen. Het reactiemengsel moet goed geroerd worden om de lagen te mengen (te homogeniseren) .
Ur144rea2

Een roerstaaf moet tijdens de hele reactieprocedure werken. Als je geen bovenroerder hebt, wordt de reactiekolf tijdens de hele reactieprocedure krachtig geschud. Het reactiemengsel wordt gesudderd totdat het mengsel melkachtig en zonder gescheiden lagen (homogeen) wordt. Dit duurt meestal 15-30 minuten.
Ur144rea3

Vervolgens wordt de verwarmingsplaat verwijderd en blijft het reactiemengsel staan om lagen te scheiden. De bovenste laag is nodig. Het product kan direct in de reactiekolf kristalliseren, waardoor het moeilijk te extraheren is. Volgens dit feit moet je de scheidingsprocedure snel uitvoeren.
Ur144rea4

De bovenste laag wordt overgebracht in een bekerglas of rechtstreeks in siliconen mallen (vergeet de temperatuur niet, gebruik dikke handschoenen of handdoeken). De bovenste laag (olie) kan worden opgevangen met een injectiespuit. Als de laag erg dun is geworden, kan het mengsel in een maatcilinder worden gegoten voor veel gebruiksgemak.
Ur144rea5

Siliconen mallen met een olielaagje laat je 24 uur stollen. Siliconenmallen worden gebruikt voor handiger gebruik omdat de olie in deze mallen gestold is en zijn vorm heeft aangenomen.
Ur144rea6

Gekristalliseerd product wordt eruit gehaald en geplet. Daarna wordt UR-144 op schalen geplaatst en gedroogd in een goed geventileerde, droge en warme ruimte. Meestal duurt dit 2 dagen. Je kunt ook een vacuümexsiccator gebruiken om het veel sneller te drogen. De opbrengst is 3000 g.
Ur144rea7


Deze reactieprocedure kan worden gebruikt voor andere JWH-rij cannabinoïden .
 
Last edited by a moderator:

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
Reagentia gebruikt in de video:
  • 1,50 g 2,2,2,3,3-Tetramethylcyclopropyl(1H-indol-3-yl)methanon (TMCP-indool; CAS 895152-66-6).
  • 2,32 g natriumhydroxide (NaOH).
  • 3.10 g Tetra-n-butylammoniumbromide (TBAB, CAS 1643-19-2).
  • 4,46 g 1-broomopentaan (amylbromide; CAS 110-53-2).
  • Gedestilleerd water.

Apparatuur en glaswerk:
  • Platbodemkolf 2 L;
  • Retortstandaard en klem om apparaat vast te zetten;
  • Magneetroerder met verwarmingsplaat;
  • Terugvloeikoeler;
  • Trechter;
  • Spuit of pasteurpipet;
  • Bekers (600 ml x3, 100 ml x2);
  • Vacuümbron;
  • Laboratoriumweegschaal (0,1-200 g is geschikt);
  • Maatcilinder 250 mL;
  • Glazen staaf en spatel;
  • Scheitrechter 1 L (optioneel);
  • Buchner-kolf en trechter;
  • filtreerpapier;

Video Beschrijving:
0:05-1:12 - Bereiding alkali-oplossing;
1:13-1:42 - TMCP-indool toevoeging in reactiemengsel;
1:43-2:08 - TBAB toevoeging in reactiemengsel;
2:09-2:32 - 1-Broomopentaan toevoeging in reactiemengsel (Rm);
2.:33-3:50 - Rm wordt geroerd en verwarmd met reflux;
3:53-4:20 - water wordt toegevoegd bij kamertemperatuur om het product te zuiveren van onzuiverheden;
4:20-5:10 - de bovenste laag, die UR-144 bevat, wordt gedecanteerd. Vervolgens wordt de onderste laag geëxtraheerd met benzeen of ether om de opbrengst te verhogen. Het oplosmiddel uit deze fase moet worden gedestilleerd voor verdere productzuivering. De volgende zuiveringsstappen kunnen worden overgeslagen en de bovenste laag kan worden gebruikt voor rookmengsels die volgens de theorie opbrengst produceren.
5:11-5:55 - Kristallisatie van vuile UR-144.
5:56-7:10 - Kristallisatie van UR-144 uit isopropylalcohol (IPA) voor productzuivering.
7:15-8:00 - Gekristalliseerde en afgekoelde alcoholoplossing van UR-144 wordt gefiltreerd op Buchnertrechter en kolf. Gefilterd kristallijn product wordt gewassen op Buchner trechter met een zuivere koude IPA. Houd er rekening mee dat productverlies mogelijk is bij slechte kristallisatie en onvoldoende koeling.

Dezelfde procedures worden gebruikt voor de synthese van de volgende stoffen:
JWH-018 van 3-(1-Naftyl)indool en 1-Broomopentaan,
AM-2201 van 3-(1-Naftyl)indool en 1-Broom-5-fluoropentaan,
JWH-122 van 4-Methyl-1-naftyl-indool en 1-Broomopentaan.
En veel verschillende synthetische cannabinoïden. De chemische structuur van 1-Pentyl-1H-indool is een van de belangrijkste invloedsfactoren op cannabinoïde receptoren (CB1 en CB2).
 
Last edited by a moderator:

joejoe354354

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Wat moet ik toevoegen nadat ik het uiteindelijke gekristalliseerde product heb verkregen om het product weer olieachtig te maken om het te roken?
 

Gus

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 12, 2021
Messages
7
Reaction score
8
Points
3
Deze video werkt niet, is er een andere manier waarop ik hem kan bekijken?
 

Gus

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 12, 2021
Messages
7
Reaction score
8
Points
3
laat maar, je moet gewoon lang wachten om te laden,
 

battman23

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2021
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Deals
4
Hallo, hebt u een betrouwbare bron voor deze grondstoffen?
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
Helaas hebben we geen leveranciers. Voor de belangrijkste precursor moet je in China of India zoeken, de rest van de reagentia is gemakkelijk te vinden.
 
Last edited by a moderator:

航哥1234758

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 31, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Ik kan 1 kg 1-broomopentaan krijgen voor ongeveer 500 RMB in China, maar ik moet het misschien vasthouden.
 

battman23

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2021
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Deals
4
Wat is de belangrijkste precursor die ik moeilijk kan vinden en welke reagentia zijn gemakkelijk te vinden?
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
2,2,2,3,3-tetramethylcyclopropyl(1H-indol-3-yl)methanon (TMCP-indool) - belangrijkste precursor, bij het bestellen zal de leverancier begrijpen voor welke doeleinden de stof zal worden gebruikt, hoewel het legaal is.
Natriumhydroxide - Alkali, gemakkelijk te bereiken
Tetra-n-butylammoniumbromide - katalysator, niet zo eenvoudig als alkali, maar er zouden geen problemen moeten zijn met het bestellen in chemische winkels, veroorzaakt geen verdenking
1-Broomopentaan - is een tweede precursor, maar gemakkelijk te verkrijgen.
 

sirmtr

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 12, 2022
Messages
23
Reaction score
10
Points
8
de mooiste gemeenschap tot nu toe hier, ik ben blij voor wat je hier hebt gebouwd, wie is de eigenaar Ik stel voor om donaties te doen, ik zal de eerste zijn om te doneren, laat een bitcoin adres iets achter
 

chazchaz

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 11, 2022
Messages
9
Reaction score
2
Points
3
Ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden
 

Bobi

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 18, 2022
Messages
6
Reaction score
1
Points
1
Het is mogelijk om iets anders te gebruiken in plaats 2,2,2,3,3-tetramethylcyclopropyl(1H-indol-3-yl)methanon (TMCP-indool)
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
Je kunt eerst een pentyl-indool krijgen, en daar dan 2,2,2,3,3-tetramethylcyclopropylchloride aan hangen.
Of je verkrijgt TMCP-indool door synthese uit indool en 2,2,2,3,3-tetramethylcyclopropylchloride.
Hoe dan ook, om ur-144 te verkrijgen heb je drie hoofdcomponenten nodig. De synthese TMCP-indool is vrij complex, en het is zo handig mogelijk om het kant-en-klaar te kopen.
 

Bobi

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 18, 2022
Messages
6
Reaction score
1
Points
1
Welk materiaal krijg ik nadat ik alle stappen in de video heb uitgevoerd?
 

Bobi

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 18, 2022
Messages
6
Reaction score
1
Points
1
Is het uiteindelijke materiaal in de video een actieve cannabinoïde en kan het worden gemaakt van synthetische cannabis?
 

Bobi

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 18, 2022
Messages
6
Reaction score
1
Points
1
Ik heb het over de video
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
Je krijgt UR-144, een actieve synthetische cannabinoïde met een zeer hoogwaardig psychoactief effect.
 

MrSung

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 23, 2022
Messages
61
Reaction score
18
Points
8
Kan ik 1-H-benzolpyrol, indool-voedselkwaliteit Kosher (C8H7N) gebruikenin plaats van TCMP als belangrijkste precursor volgens de bovenstaande procedure en dan hetzelfde resultaat verkrijgen?
 
Top