• Willkommen im Germany Teil des Forums. Denken Sie daran, dass das Posten von Kontakten (Jabber, Telegram, Signal und andere) zu einem permanenten Verbot führen wird! Wenn Sie sich entscheiden, etwas zu kaufen oder zu verkaufen, ohne ein Treuhandkonto zu benutzen und Geld verlieren, können wir Ihnen nicht helfen.

Amphetamine Verkoper AT

DextroEnergy1

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 26, 2023
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
hi guys, net voor het verlaten van dit forum is perfect!

mijn vraag is er ook een leverancier van AT?

Sinds ik mijn laatste twee bestellingen heb gedaan op een markt, de 1 bestelling niet aankwam de verkoper zogenaamd opnieuw verzonden na deze kwam ook niet aan, of hij verzond niet of het werd onderschept, hij verzond vanuit Duitsland. Toen heb ik een 2e bestelling gedaan bij een andere verkoper, via dezelfde markt, hij stuurde me het product niet maar stuurde me een brief alsof ik hem op telegram bereik voor verdere zaken en ik ben niet geïnteresseerd in dat soort dingen. dus ik ben op zoek naar een verkoper uit AT is er iemand? Aangezien ik van AT ben en sinds 1 jaar geen bestelling meer van D bv. het komt niet meer bij mij aan :(
 

Haruwua

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 9, 2024
Messages
6
Reaction score
12
Points
3
Als het nog steeds actueel is, waar ben je dan precies naar op zoek? Stims, Upper, Downer, ...?
 
Top