i have made 4mmc. but know it taste very strong to chemicals. how can i fit it?
S studentt Don't buy from me Resident Joined Jul 29, 2022 Messages 17 Reaction score 8 Points 3 May 26, 2023 #1 ik heb 4mmc gemaakt. maar ik weet dat het erg sterk smaakt naar chemicaliën. hoe kan ik het passend maken?
ik heb 4mmc gemaakt. maar ik weet dat het erg sterk smaakt naar chemicaliën. hoe kan ik het passend maken?
SonicNL Don't buy from me Resident Joined Feb 22, 2023 Messages 84 Reaction score 77 Points 18 26 May #2 Los op in water in een verhouding van 1:1. Voeg 0,5 vol DCM toe. Was verschillende keren. Dit zou de resterende 2bk4 en de sterke chemische geur moeten verwijderen. credits voor @Marvin "Popcorn" Sutton voor deze methode btw
Los op in water in een verhouding van 1:1. Voeg 0,5 vol DCM toe. Was verschillende keren. Dit zou de resterende 2bk4 en de sterke chemische geur moeten verwijderen. credits voor @Marvin "Popcorn" Sutton voor deze methode btw
Marvin "Popcorn" Sutton Expert Joined Jul 25, 2021 Messages 202 Reaction score 314 Points 63 26 May #3 Beschrijf de smaak en geur in meer detail. Prikt het in je ogen?
S studentt Don't buy from me Resident Joined Jul 29, 2022 Messages 17 Reaction score 8 Points 3 26 May #4 proeven, niet ruiken. wanneer je de neus gebruikt. smaakt het naar chemisch. niet brandend in de ogen.
proeven, niet ruiken. wanneer je de neus gebruikt. smaakt het naar chemisch. niet brandend in de ogen.
S studentt Don't buy from me Resident Joined Jul 29, 2022 Messages 17 Reaction score 8 Points 3 01 Jun #5 iedereen?