Video-instructies.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Beste vrienden. We zijn begonnen met het maken van onze eigen unieke video-instructies voor de synthese van verschillende stoffen. Binnenkort beginnen we met de publicatie ervan, zodat beginners de video kunnen gebruiken om te begrijpen hoe ze een of andere stof correct kunnen synthetiseren.
We hebben een stappenplan voor deze werken. Maar we vragen je ook om ons te laten weten welke video-instructies je nodig hebt. We kunnen niet aan alle verzoeken voldoen, maar de meest gevraagde zullen we zeker doen.
 

mrdobolina

Don't buy from me
New Member
Joined
May 29, 2022
Messages
1
Reaction score
4
Points
3
wow! zeker de goede ol rp / i / e .. en alles (natuurlijk!) anders.
 

Johnny_Hammersticks

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 8, 2023
Messages
11
Reaction score
5
Points
3
Zeker dit!!!! evenals het bereiden van de RP uit luciferdoosjes, omdat dat is waar de meeste clandestiene chemici hun grondstoffen vandaan zouden halen en de meest economische manier om pure I2 kristallen te verkrijgen. wat me brengt bij mijn laatste suggestie die iemand anders al suggereerde: synthese van precursors met de route die het dichtst in de buurt komt van wat de gemiddelde thuischemicus zou kunnen.
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
Geweldig nieuws Baas
Ik vraag alleen synthese aan van producten die vandaag de dag nog legaal zijn.
Ik ga voor het Bmk glycidaat poeder CAS 16648 44 5 tot amfetamine freebase olie.

Ik kies voor het poeder omdat verzending veel gemakkelijker is dan vloeistoffen
en het is nog steeds legaal
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
410
Points
63
Het belangrijkste is dat de synths moeten beginnen met beschikbare precursoren. Als dat zo is:

1. Piperonal --> MDMA
2. Benzaldehyde --> P2P
3. P2P --> Meth
4. Totale synthese van 2C-B (bij voorkeur uit anethole)
5. Als je er een zou maken voor LSD zou dat ZO COOL zijn. Maar ik weet niet of het aan te raden is.
6. Misschien een kalmerend middel? Zoals methaqualon of diazepine.
7. Voorlopers: P2NP, PMK, NNP ...
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Ja precies, het zou geweldig zijn als je niet alleen de synthese van de gewenste stof laat zien, maar ook hoe de afzonderlijke stoffen eerder werden geproduceerd uit stoffen die gemakkelijker verkrijgbaar zijn, maar dan als een aparte video. Als een blog die naar zichzelf verwijst.
Zodat in de instructies de video's kunnen worden gelinkt. Sommige stoffen worden ook vaker gebruikt, dan kun je misschien beter prioriteiten stellen en sneller tot het gewenste doel komen.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
410
Points
63
Ja. Chemplayer doet dit in de meeste van zijn video's. "We maken <dit> van <dat>, wat we in een eerdere video hebben gemaakt".
 

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8
een ketamine synthsys vanaf nul zou leuk zijn, maar het zou goed genoeg zijn om de synthese van de directe precursor Hydroxylimine (imine, niet amine) te doen... dan zouden de volgende stappen zo eenvoudig zijn

Ook de mdma-synthese met formamide enz. zou geweldig zijn!
 

hardik696

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Verbazingwekkend om te zien.

( " _ " )
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hebt u toegang tot Hydroxylimine HCL CAS: 90717-16-1?
 
Last edited:

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
17
Points
18
goed nieuws
Ik wil de samenstelling van amfetamine nauwkeurig uitleggen, want de bestaande is niet duidelijk uitgelegd
Naast een uitleg over hoe de amfetamine op de juiste manier gewassen moet worden
Dank u, ik wens u veel succes
 

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8
nee!! daarvoor vraag ik om de video die uitlegt hoe je het sythesize... vanaf daar is de keta synth heel makkelijk
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ja, maar zonder toegang tot de precursor... als je een precursor wilt synthen om gemakkelijk K te maken, kun je dat doen op basis van 1-broomcyclopentyl-(o-chloorfenyl)-keton dat heel gemakkelijk te koop is en je kunt 1-hydroxycyclopentyl-(o-chloorfenyl)-keton N-methylimine verkrijgen om later K te maken.
 

MrSung

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 23, 2022
Messages
61
Reaction score
18
Points
8
Dit is echt goed nieuws voor beginners. Ik zal video's aanvragen over de synthese van synthetische cannabinoïden, te beginnen met de eenvoudigste en degene waarvan de reagentia gemakkelijk te verkrijgen zijn.
 

509171594

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 5, 2022
Messages
1
Reaction score
6
Points
1
Ik heb een gedigitaliseerde versie van Prissler (Fester's) "Koken met Ome Fester DVD) niet zeker of iemand het wil maar stuur me een veilige manier om het bestand te uploaden en ik zal het doen. Als ik hier ooit terugkom. Ik beloof niets.
 

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8
oh echt? ik wist het niet... kun je me alsjeblieft de details van Synth sturen? heb je een link of zoiets? of een PM etc. alsjeblieft.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hier is het:

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/ketamine-from-2-2-chlorophenyl-2-hydroxycyclohexanone.1385/#post-7398
 
Top