Wasachtige stoffen bij het extraheren van PSE vrije base (met foto's)

calmcatfather

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Joined
Jul 21, 2024
Messages
18
Reaction score
4
Points
3
Hallo vrienden. Ik heb geprobeerd om PSE vrije base te extraheren met behulp van de "Universal Extraction Technique: Straight to Bee" methode. Ik zal het hier in detail beschrijven met foto's. Uiteindelijk krijg ik een wasachtige substantie. Bij voorbaat dank aan degenen die informatie over dit onderwerp hebben.

Laten we eerst beginnen met de inhoud van de pillen.

- ibuprofen
- pseudo-efedrine hydrochloride
- ascorbinezuur (vitamine C)
- Calciumwaterstoffosfaat watervrij
- Croscarmellose natrium
- Povidon (k-30)
- Gesprek
- Microkristallijne cellulose (type 101)
- Siliciumdioxide-syloïde 244
- Gehydrogeneerde ricinusolie
- Hydroxypropylmethylcellulose E-15
- Polyvinylalcohol
- Titaandioxide
- Chinoline gele aluminium lak
- lecithine
- Xanthaangom
- Zonnegeel aluminiumlak

Eerst heb ik een aftrekking gemaakt door de instructies precies te volgen. De afbeeldingen na de aftrekking zijn als volgt.

HK8yWu96gT

8rjZeBTbHu

ZU49swJecj

Toen ik dacht dat er te veel tijd was verstreken sinds ik deze techniek had geprobeerd, probeerde ik het opnieuw door het een beetje naar mijn smaak te veranderen.

De dingen die ik voor mezelf veranderde zijn het gebruik van minder aceton, minder maïszetmeel en het koken met petroleumether voordat ik het te veel liet drogen.

BLZ47601rT

G17Rb203WG

BfCVXPFc3z


Nu wil ik verder gaan met mijn vragen.
1- Wat is precies de wasachtige substantie op de eerste foto's?
2- Als de wasachtige substantie juist is, heb ik er vervolgens Tolueen HCl-gas doorheen laten stromen, maar ik heb geen stukjes kristal zien vallen of vormen. Heb ik te weinig HCl-gas doorgelaten of moest ik meer gas doorlaten?
3- Hoe lang duurt het voordat de vrije base kristalliseert? Kristalliseert het onmiddellijk of moet ik 12 uur wachten enzovoort?
4- Kan de vrije base gebruikt worden in de RP/I2-reactie of moet ik het omzetten in het HCL-zout?
5- Voor nu heb ik de pillen waarvan ik de inhoud heb opgeschreven. Ik wil bij voorbaat ervaren en goed geïnformeerde vrienden bedanken als ze hun ervaringen delen over hoe ik ze kan verwijderen.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Hallo -
Ik weet niet zeker wat de wasachtige substantie is, ik neem aan dat het residu van de bindmiddelen/blokkeerders van de pillen is.
Als je aan het vergassen bent en je weet zeker dat er iets neerslaat, dan blijf je vergassen totdat er geen neerslag meer wordt gevormd bij de evolutie van gas door brandstof.
Ik weet niet hoe het zit met het kristalliseren van freebase.
De freebase kan worden gebruikt in een berkenreactie (shake and bake methode - ammoniak en lithium). Voor RP/I2 moet het in zure zoutvorm zijn. HCl, sulfaat, fosfaat enz.
Er staat veel informatie over het schoonmaken van de pillen op deze site, ik heb wat toegevoegd uit eigen ervaring. Een menthanol of IPA extractie is meestal alles wat nodig is om de EP/PSE te isoleren van de pillen en de rest van de gak. Afhankelijk van de hoeveelheid EP/PSE zou ik meer gebruiken en andere methoden die een beter product opleveren. Wat betreft een snelle doos of twee sudo, is een alcoholtrekking meestal voldoende voor een vermindering.
 

iceberg

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
Jul 15, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Hallo meester, als jij (jij) de shake and cook-methode hebt geprobeerd en succesvol was, kun je me dan hiermee helpen? Ik heb het nog nooit geprobeerd en ik wil leren van iemand die het wel eerder gelukt is. (Mensen die het nog nooit geprobeerd hebben kopiëren en plakken de formulieren) Er is informatievervuiling. Hartelijk dank.
 

calmcatfather

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Joined
Jul 21, 2024
Messages
18
Reaction score
4
Points
3
Ik weet niet zeker of er iets is dat zal neerslaan. Ik weet dus niet hoeveel ik moet gassen. Uit wat ik heb opgezocht, blijkt dat ik het tot ongeveer Ph4-5 moet vergassen. Kristalliseert de vrije base of ziet het er wasachtig uit? Ik voeg een foto bij van een gedroogde versie van de vrije base die ik vanmiddag heb gemaakt.

6LXKN14Bcp



Methanol is een chemische stof die ik nauwelijks kan vinden, maar IPA of ethanol is een veel toegankelijker alcohol voor mij. Je zei dat er op het forum makkelijkere methoden zijn. Ik heb bijna alle onderwerpen op het forum bekeken en ik begreep niet precies waar je het over had.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Ja, ik weet niets van 'makkelijkere' methoden. Ik zei dat er op deze site veel meer informatie te vinden is over het schoonmaken van pillen. %91 IPA dat je kunt destilleren of in ieder geval kunt drogen met epsomzout zou prima moeten werken, hoewel als je kunt destilleren, methanol niet moeilijk te krijgen is. Wat voor alcohol het ook is, er mag geen water in zitten, anders activeer je de dingen waar je vanaf wilt. Ik weet niet of ze zich binden aan de amine of hoe het werkt, maar op de een of andere manier levert het eindproduct meestal geen goede resultaten op.

Het probleem met HCl is dat je het niet kunt overdrijven. Als het klaar is met het neerslaan van zout, dan is het klaar, omdat er geen product meer over is om te neerslaan. Dus eigenlijk vergassen tot het geen sneeuw meer maakt.
Voor de duidelijkheid, je vergast de freebase meth (of ephedrine/pseudo) in een koolwaterstofoplossing, of met andere woorden, je meth of ephedra basisolie wordt gemengd in je oplosmiddel - naptha, ether, tolueen etc.
Wanneer je HCl-gas introduceert, neerslaat de basisolie in een zuur zout wanneer het zuur en verzadigd wordt. Het zure zout lost niet op in de brandstof, dus moet je filteren. Je moet wassen met koude, droge aceton om er zeker van te zijn dat onzuiverheden worden verwijderd - deze stap is belangrijker voor meth na een reactie dan voor efedrine uit pillen. Het kan niet echt kwaad om pillen schoon te maken, zolang je het maar goed doet en geen (of een aanzienlijk) product verliest. Na de acetonspoeling kun je het opnieuw kristalliseren zodat het op ijs lijkt, of je kunt het laten drogen en gebruiken zoals het is.

Op je foto denk ik dat het neergeslagen efedrine/pseudo is? De freebase kristalliseert niet, het was freebase - je vergaste het en veranderde het in HCl zout. -- Ervan uitgaande dat je dat hebt gedaan.
Als dat het geval is, dan zou je na het drogen moeten kunnen overgaan tot reductie. Anders weet ik het niet. Ik weet niet of je ze goed hebt schoongemaakt, hoe je het hebt gedaan, of je de ibuprofen hebt verwijderd... of wat?
Ik weet niet zeker hoe je je EP/PSE moet testen om er zeker van te zijn dat je weet of het goed is om te reageren ...
 

calmcatfather

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Joined
Jul 21, 2024
Messages
18
Reaction score
4
Points
3
- Ik heb 99% IPA. En ook ethanol. Voor het geval dat, als we de ethanol dehydrateren met natriumsulfaat en dan de pillen laten weken in ethanol in plaats van methanol, zouden we dan hetzelfde effect krijgen?

De methode waarvan ik dit heb afgeleid is de "Universal Extraction Technique: Straight to Bee" techniek die je kunt vinden op erowid.

- De volgende keer zal ik de pH meten voor het vergassen en beginnen de kristallen zich meteen te vormen na het vergassen of komen ze langzaam tevoorschijn na een tijdje vergassen?

- Dit zijn de uiteindelijke afbeeldingen van de vrije base, het heeft een licht wasachtige vorm. En er kwam 300 mg van deze substantie uit ongeveer 900 mg. Kunnen we met volledige zekerheid aannemen dat dit vrije base is?

KRjOtZyo46

VFybDSnEwR
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Ik zou drogen en de IPA gebruiken, maar ze zijn allemaal min of meer uitwisselbaar voor het extraheren van pillen.
"Straight to Bee" of straight to base, verwijst naar de eerste(?) stap - wanneer je je NaOH-oplossing toevoegt aan de pillen, komen de amine(s) eruit als een olie (denk aan cocaïne in crack).
Het idee is dat je alles achterlaat wat je niet kunt extraheren met een koolwaterstoftrekmiddel (naptha, ether, tolueen etc.) Als je dan vergast, laat je alles achter dat niet neerslaat.

Het meten van de pH voor vergassing is over het algemeen niet nodig, tenzij de instructies erom vragen. Bij vergassing begint het niet meteen neer te slaan, na een minuut of twee ziet het eruit als rookpluimpjes die uit je gasbuis komen - sneeuwbol. Ik ben er vrij zeker van dat je het niet kunt overdrijven, dus als je geen neerslag meer ziet vallen, ben je klaar.

Als dit eruit is gekomen nadat je hebt gegast, dan is het geen freebase. Het is hydrochloridezout - freebase is de olievorm. Als dat je zout is en het ziet er niet uit zoals pseudo HCl eruit zou moeten zien, dan klinkt het alsof er waarschijnlijk veel ibuprofen in zit. Los alles op in koud water en gooi het in de vriezer, koud water extraheert om de pseudo en ibuprofen te scheiden. 30 minuten in de vriezer en de pseudo is opgelost in het water en alle ibuprofen verzamelt zich op de bodem als vaste stof. Nu kun je het filteren, spoelen en indampen en dan zou je kristallijn pseudo HCl over moeten houden.

Dit hele "direct naar base" gebeuren is mogelijk een extra en onnodige stap in dit hele proces. Met deze pillen kun je in de toekomst volgens mij gewoon extraheren met een paar watervrije IPA-trekjes, filteren en indampen. Je houdt dan pseudo en ibuprofen over. Volg de IPA-extractie met een eenvoudige koudwaterextractie op wat overblijft nadat de IPA is verdampt zoals hierboven beschreven om de pseudo en ibu te scheiden. Laat dat drogen, verzamel je pseudo en je kunt aan de slag...
 

calmcatfather

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Joined
Jul 21, 2024
Messages
18
Reaction score
4
Points
3
- In mijn volgende poging zal ik de IPA of Ethanol die ik heb, drogen met natriumsulfaat. Voor zover ik begrijp, laat ik de pillen in poedervorm er een paar uur in liggen met de watervrije IPA. Dan, na verdamping van de IPA, voeg ik tolueen toe en vergas het. (Zal ik tussendoor basificeren?)

- Ik begrijp het vergassen en neerslaan volledig. Als de extractie correct is en de vrije PSE-base in tolueen zit, zonder de pH te controleren, zal het PSE-hydrochloridezout binnen een paar minuten na het begassen beginnen te vormen en neerslaan.

- Wat je op deze foto's ziet, is wat ik heb geëxtraheerd uit de vrije base-extractieprocedure zonder begassing. Het is een wasachtige, olieachtige substantie. Op basis van wat je beschrijft, denk ik dat dit de vrije PSE-basis is. Nadat ik alle vrije basen heb verzameld, voeg ik tolueen toe en vergas ik.

- Eén ding dat ik niet begrijp is de extractie met koud water. Lost PSE op in water van normale temperatuur en niet in koud water? Gaat het om de oplostemperatuur? In feite is de vrije base op deze foto niet het hydrochloridezout. Je zei dat PSE HCL oplost in water. De resterende ibuprofen zal naar de bodem zakken als een vaste stof. Als ik water toevoeg aan deze vrije base, zal de vrije base niet oplossen in water. Als er ibuprofen is, hoe kan ik deze dan van elkaar scheiden door middel van extractie?

- Mijn belangrijkste doel is om direct het hydrochloridezout te vormen. Aangezien het hydrochloridezout zich niet vormde met een paar methoden die ik heb geprobeerd, is mijn doel om eerst de vrije basevorm te extraheren en deze vervolgens te vergassen in tolueen om het zout te vormen.

- Na een paar shots watervrije IPA zal het hydrochloridezout oplossen in het water en als het achterblijft, zal de ibuprofen als vaste stof op de bodem achterblijven. Als ik dit filtreer en het water verdamp, blijft het hydrochloridezout dan op de bodem liggen of verdampt het met het water mee. Want in bijna alle procedures die het hydrochloridezout proberen te extraheren, staat informatie en waarschuwingen over het gebruik van water. Als ik tolueen toevoeg aan het PSE dat overgaat in de waterfase, gaat het PSE dan over het tolueen heen? Als ik de tolueen later vergas of laat verdampen, heb ik dan succes?

- Nogmaals bedankt voor jullie reacties, echt waardevolle informatie en ervaringen.
 

iceberg

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
Jul 15, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Je moet de pH verlagen tot 3 met het gedestilleerde water dat je als oplosmiddel gebruikt, daarna heb ik het verhoogd tot p13 met Naoh-oplossing en dmc toegevoegd en gescheiden. dmc is weer ph5-6, daarna heb ik het water erin gedroogd en verdampt (er wordt gezegd dat tuleen effectiever is in plaats van dmc, maar dat heb ik nog niet geprobeerd) Ik heb het geprobeerd met dcm en het was succesvol.
 

calmcatfather

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Joined
Jul 21, 2024
Messages
18
Reaction score
4
Points
3
Onlangs werd een nieuwe methode uitgeprobeerd. Van een doosje pillen werd poeder gemaakt. En er werd ongeveer twee keer zoveel ethanol toegevoegd. Men liet het 12 uur rusten en filterde het. Binnenin vormde zich een kristalachtige structuur, maar toen dit met een glazen staafje werd gecontroleerd, begon het als een poeder in de ethanol uiteen te vallen. Maar de kat merkte iets op. Ze zag dat zich kristallen begonnen te vormen aan de zijkanten van de glazen container waar het oplosmiddel zat. Ze nam een hoeveelheid kristallen ter grootte van een vinger, stopte die in haar mond en proefde ervan. De smaak was echt bitter. De bitterheid verliet haar tong een tijdje niet. Ik denk dat de kat denkt dat ze deze keer op het goede spoor zit. Nu denkt ze eraan om het in een grote pyrex container of zoiets te doen en het langzaam te verdampen. Ik denk dat als de ethanol in bulk vloeibaar blijft, het niet kristalliseert.
 

calmcatfather

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Joined
Jul 21, 2024
Messages
18
Reaction score
4
Points
3
Ja, ik heb wat onderzoek gedaan nadat je het noemde. Een eenvoudige test om de aanwezigheid van efedrine, pseudo-efedrine, enz. te bepalen met azijnzuur, koper(II)sulfaat en natriumhydroxide. Ik vond het erg leuk. Een eenvoudige test of reactie die wordt gebruikt om de aanwezigheid van efedrine of zijn derivaten te bepalen op een zeer snelle en eenvoudige manier. Ik kan het nu niet uitproberen omdat ik geen koper(II)sulfaat heb. Maar men denkt dat het kristallijne materiaal dat zich ophoopte en veranderde aan de randen van het glas pseudo-efedrine is, want toen watervrije aceton werd gegoten, begonnen de kristallen nog helderder te worden. Het lost ook niet op in aceton.
 
Top