Ja, nee, dat snap ik. Dat kan ik makkelijk berekenen, maar ik ben een beetje vergeten hoe ik stoichiometrie moet berekenen omdat, het is net als op de middelbare school en dit is meer leren hobby na de middelbare school en ik wil niets illegaals doen, maar ik weet wel hoe ik exotische shit zoals safrol of nitroethaan dat NMR-getest is kan vinden, het is in de buurt en voor iedereen die navraag doet, nee . Ik weet zeker dat als ik een beetje tijd nam ik het weer kon leren, maar ik herinner me dat je het molgewicht van de gedeeltelijke stof moet krijgen als ik het me goed herinner? Maar ja, ik denk dat je gelijk hebt, in dit geval maakt het niet zoveel uit.
Maar ik moest echt zeggen dat mensen het leren van "recepten" en hoe het allemaal in elkaar zit moeten vergeten. Ik wil wel PROPS zeggen voor zijn vraag of het nodig is om de hoeveelheid van sommige andere reagentia te verhogen of om nieuwe toe te voegen? Maar hij vergat te vragen of dit invloed heeft op de tijd, de temperatuur, de roersnelheid enz. Dit laatste is natuurlijk voor hem om de volgende keer beter een vraag te kunnen stellen.
Er zijn hier echter een aantal goed opgeleide mensen, waaronder jij en ikzelf. (Ik weet echter geen drol, ik ben weliswaar autodidact via Total synthesis 2 en de bijenkorf en ik heb gesproken met mensen met een masterdiploma die lesgeven aan de universiteit en die het beter weten dan 3/4 van de klas die ik lesgeef en ik weet geen drol, dus voel je niet slecht. Ik wilde het ook niet geven omdat ze echt "de basis moeten leren" omdat het recept dat ze volgen misschien niet klopt en ze onafhankelijk moeten controleren of de stoichiometrie klopt.
Anders is mijn andere gebruikersnaam de ECHTE ABE LINCOLN op wetdreams, ik was voormalig president van de Verenigde Staten voordat ik werd neergeschoten. In mijn coma, kort voor mijn dood, gaf Hitler dit meth-recept uit de toekomst door. 1 gallon P2P werd toegevoegd aan 1 gallon methylamine XD