Hoe zit het met MethylAmine...

Ditonator228

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo allemaal, terugkomend op het feit dat een 40% oplossing van mm in veel gevallen verboden is, is het mogelijk om een 37% oplossing van mm te gebruiken bij een synthese van MMM, wat zal veranderen in het proces van synthese, is het nodig om de hoeveelheid van sommige andere reagentia te verhogen of om nieuwe toe te voegen? ?
 

Sassypants

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 31, 2024
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
Wie heeft er eigenlijk methylamine nodig?

Synthese van MDMA door reductieve aminering van MDP2P
Met aluminiumamalgaam en nitromethaan


Wie heeft er eigenlijk methylamine nodig?

De volgende procedure zou wel eens een van de grootste vorderingen op het gebied van MDMA-chemie kunnen blijken te zijn sinds de perfectionering en verspreiding van de Wacker oxidatieprocedure voor de productie van MDP2P. Deze reactie is gebaseerd op een gepubliceerd proces dat op de een of andere manier tot nu toe is ontsnapt aan ontdekking door de ondergrondse chemie. Methylamine is niet langer een struikelblok bij de reductieve alkyleringsmethode van aluminiumamalgaam voor de productie van MDMA, omdat deze procedure dit onmogelijk te verkrijgen en wispelturig te maken materiaal in situ produceert tijdens de reductieve alkylering van MDP2P tot MDMA uit het zeer gebruikelijke nitromethaan. Nitromethaan vormt bij de eenvoudigste reductie methylamine, dus waarom zou je methylamine niet tegelijk met MDMA maken in plaats van apart?

Nitromethaan is een veelgebruikt materiaal. Ga gewoon naar je lokale dragstrip en haal een paar liter op om de brandstof van je high performance auto mee te drogeren. Het is ook tot 40% puur verkrijgbaar in brandstoffen voor RC-modellen. Destilleer gewoon het nitromethaan (bp 101°C) uit het modelbrandstofmengsel en je kunt aan de slag. Als er methanol aanwezig is in de brandstofformule, zal een beetje azeotropisch overdestilleren met het nitromethaan, waardoor het kookpunt iets lager wordt, maar dit vormt geen probleem.

Hoe werkt dit allemaal? Het is zo eenvoudig als het klinkt. Een alcoholische oplossing van nitromethaan en MDP2P wordt in een massa samengevoegd aluminium gedompeld in alcohol gedruppeld, waarbij eerst het nitromethaan wordt gereduceerd tot methylamine, waardoor de Schiff base van het amine en keton wordt gevormd die verder wordt gereduceerd tot het gewenste MDMA.
 

Sassypants

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 31, 2024
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
Maar als slechts 37% van methylamine. Je kunt het destilleren of er methylaminegas van maken. Je zou iets kunnen toevoegen dat oplosbaar is in water of het oplosmiddel waarin het zich bevindt en niet in methylamine. (Ik neem aan dat het water is).

Je zou ook de molaire hoeveelheid methylamine zodanig kunnen aanpassen dat het iets te veel is voor de ontbrekende 3%. Nee, ik ga niet voor je rekenen
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ja, gewoon 500 ml÷37 ×40=540. Verander 500 in de hoeveelheid die je gebruikt. Het is al 60% water, dus 63% water is niet van belang.
 

Sassypants

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 31, 2024
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
Bedankt, Frit.

Helaas zijn mijn grootste zwakke punten meestal het visualiseren van nomenclatuur, ik moet het uittekenen om het te begrijpen. en molberekeningen. Ik zou mol kunnen doen, maar ik wil het niet verkloten, het is zo lang geleden, ik wil mijn wiskunde niet controleren.
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Stoichiometrie kan verdomd lastig zijn, maar dit specifieke ding is zo eenvoudig als ik al zei. Neem de hoeveelheid 40% in het recept, vermenigvuldig het met 0,4 en deel het dan door .37 100ml ×40=4000 ÷37=108,1. Een recept dat 100 ml 40% vraagt, gebruikt 108,1 ml 37% voor dezelfde hoeveelheid moleculen.
 

Sassypants

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 31, 2024
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
Ja, nee, dat snap ik. Dat kan ik makkelijk berekenen, maar ik ben een beetje vergeten hoe ik stoichiometrie moet berekenen omdat, het is net als op de middelbare school en dit is meer leren hobby na de middelbare school en ik wil niets illegaals doen, maar ik weet wel hoe ik exotische shit zoals safrol of nitroethaan dat NMR-getest is kan vinden, het is in de buurt en voor iedereen die navraag doet, nee . Ik weet zeker dat als ik een beetje tijd nam ik het weer kon leren, maar ik herinner me dat je het molgewicht van de gedeeltelijke stof moet krijgen als ik het me goed herinner? Maar ja, ik denk dat je gelijk hebt, in dit geval maakt het niet zoveel uit.

Maar ik moest echt zeggen dat mensen het leren van "recepten" en hoe het allemaal in elkaar zit moeten vergeten. Ik wil wel PROPS zeggen voor zijn vraag of het nodig is om de hoeveelheid van sommige andere reagentia te verhogen of om nieuwe toe te voegen? Maar hij vergat te vragen of dit invloed heeft op de tijd, de temperatuur, de roersnelheid enz. Dit laatste is natuurlijk voor hem om de volgende keer beter een vraag te kunnen stellen.


Er zijn hier echter een aantal goed opgeleide mensen, waaronder jij en ikzelf. (Ik weet echter geen drol, ik ben weliswaar autodidact via Total synthesis 2 en de bijenkorf en ik heb gesproken met mensen met een masterdiploma die lesgeven aan de universiteit en die het beter weten dan 3/4 van de klas die ik lesgeef en ik weet geen drol, dus voel je niet slecht. Ik wilde het ook niet geven omdat ze echt "de basis moeten leren" omdat het recept dat ze volgen misschien niet klopt en ze onafhankelijk moeten controleren of de stoichiometrie klopt.

Anders is mijn andere gebruikersnaam de ECHTE ABE LINCOLN op wetdreams, ik was voormalig president van de Verenigde Staten voordat ik werd neergeschoten. In mijn coma, kort voor mijn dood, gaf Hitler dit meth-recept uit de toekomst door. 1 gallon P2P werd toegevoegd aan 1 gallon methylamine XD
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ik ben al letterlijk jaren op zoek naar wetdreams2.ws en wetdreams.ws. Ik heb haar e erover gepost. Heb je een link? Ik ben geen chemicus, gewoon een klootzak die meer zelfvertrouwen heeft dan opleiding. Ik heb elke post op de korf gelezen. Elke. Eén. Ik heb elk bericht in het rodiumarchief gelezen. Ik heb veel gelezen van de vespiary, drugs.org hyperlab. Niemand heeft me ooit rechtstreeks iets geleerd. Ik heb mezelf 5 keer bijna gedood 😄
 

Sassypants

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 31, 2024
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
De gebruikersnaam was een grapje XD

maar ja ik lees ook allemaal hetzelfde XD
 
Top