Wat is roze amfetamine? Kwaliteitslabel of vervuild product?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,814
Points
113
Deals
1
De laatste tijd wordt roze amfetamine populair en verschijnt het op darknetmarkten. Sommige websites van marktplaatsen of winkels verklaren het als een "nieuwe productformule", "verbeterde snelheid", "nieuwe generatie amfetamine", maar wij kennen de waarheid.

LHmac8psT4
JPF0lSHgiu

Roze amfetaminepoeders

Amfetaminesulfaat of fosfaatzouten van farmaceutische kwaliteit zijn absoluut witte poeders zonder enige tint. Alle amfetaminekleuren zijn het resultaat van bijmengingen of verontreinigingen. Denk eraan als een niet zo eerlijke verkoper je sprookjes vertelt over de ongelooflijke kwaliteit van zijn roze (of andere kleur) amfetamine. Deze verontreinigingen zijn stoffen die zijn ontstaan door synthesefouten of bijwerkingen tijdens de synthese van amfetamine. De meeste kunnen gemakkelijk worden verwijderd door zuur-base extractie en wassen, maar deze procedures leiden tot verlies van productmassa. Begrijp je waarom sommige producenten en verkopers aan deze verliezen denken? Verlies in massa betekent verlies in geld. Er is een marketingtruc waarmee ze deze verliezen kunnen omzetten in voordelen. Zeg maar "nieuwe productformule" enzovoort (zie hierboven). De overgrote meerderheid van de amfetamineconsumenten weet niets over de synthese van amfetamine en de kenmerken ervan.

RHLF4i7KJV
ABS5tF9sZ2

Amfetaminesulfaat en -fosfaat van farmaceutische kwaliteit

Precies de roze amfetaminekleur verschijnt als gevolg van oververzuring tijdens de laatste synthesefase. Wanneer amfetamine vrije base wordt verkregen, moet het worden aangezuurd door zwavelzuur of fosforzuur. Deze synthesefase vergeeft geen fouten. Als een chemicus te veel zuur toevoegt, heeft het product een roze tint en een branderig effect op de neus. Alsde chemicus niet genoeg zuur toevoegt, zal het product een gele tint hebben.d


Nu weet je meer over roze amfetamine en vertrouw je op cunnings en hun aantrekkelijke advertenties over
de "ongelooflijke kracht van de nieuwe roze amfetamine formule".



 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Toen ik tiener was, werd dit roze besmette spul verkocht als roze champagne. Onlangs nog belde mijn buurvrouw, die het dagelijks gebruikt, me op om te laten zien wat ze in handen had gekregen. Toen ik probeerde uit te leggen waarom het roze was, werd ze zelfs boos op me omdat dit spul "vuur" was, hoe meer je het weet!
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
79
Reaction score
52
Points
18
Naar mijn mening, marketing en reclame.
 
Top