Wat is de toekomst van naties?

Balacubaco

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 16, 2023
Messages
1
Reaction score
2
Points
1
Ik maak me grote zorgen over de richting die we opgaan, zogenaamde volksregeringen regeren op een totalitaire manier waardoor de bevolking geen stem heeft, censuur is iets dat gebruikelijk wordt in een zogenaamd democratisch land, naar mijn mening zijn dit tekenen van een grote burgeroorlog en mogelijk tussen naties, omdat veel van onze vertegenwoordigers ons niet vertegenwoordigen, ze volgen alleen een ideologische agenda die de waarden van familie, land en religie kaapt, we zijn niet langer vrij om onze mening te uiten, we worden vervolgd als we geen democraat, progressief of links zijn Laten we bidden voor onze families en ons voorbereiden op het ergste.
 

zaners

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 13, 2023
Messages
45
Reaction score
7
Points
8
Het baart me elke dag meer zorgen...je hebt gelijk, de vertegenwoordigers vertegenwoordigen niet wat mensen echt willen, ze liegen door hun tanden...
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Ik weet dat er op dit moment minstens 2 oorlogen in de publiciteit zijn. Het lijkt wel alsof iedereen op eieren loopt en tegelijkertijd samenzweert tegen elkaar. Ik hoop dat het bij schelden blijft en dat het niet verder gaat.
 
Top