Question Wat is de beste vloer voor een groot laboratorium?

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
669
Deals
8
Ik heb geprobeerd en aan veel mensen gevraagd wat de beste optie zou zijn voor de labvloer en het is me nog steeds niet duidelijk wat het beste zou zijn.
Weet iemand wat voor soort bodem wordt gebruikt in grote farmaceutische laboratoria?
Mogelijk degene die op dit moment het beste heeft gewerkt is het grue zaagsel maar de waarheid is dat dan alles vol ligt met zaagsel en het overal tevoorschijn komt hahaha
Ik heb iets gelezen over vilt voor chemicaliën maar daar ben ik niet zeker van en het is duur.
Bedankt.

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
168
Het beste zijn verzegelde stenen of tegels, antislip en vloeistofdicht, let ook op geschikte plinten. De vloer moet ook antistatisch zijn.

Er zijn ook speciale rubberen vloeren, die geen voegen hebben en aan de hoogste normen moeten voldoen.

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
669
Deals
8
Kent u de naam van deze vloer? Is deze bestand tegen chemicaliën?
Bedankt

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
87
www.nora.com (clearnet)
Hallo, tegels zijn over het algemeen het beste. Maar als je geïnteresseerd bent in rubber, kan ik deze leverancier aanbevelen.

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Ik werk op dit gebied en ik kan je vertellen dat epoxy met een hoge molaire massa het beste is
maar je hebt de juiste sterkte van het beton eronder nodig en het aanbrengen is lastig, maar het is het helemaal waard.
Daarnaast zijn tegelvloeren ook goed

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
337
Concreet is wat ik weet dat nodig is voor een lab om goedkeuring te krijgen van de brandweer.

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
669
Deals
8
Ok bedankt iedereen ik zal het controleren ;-)

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Een vloer die bestand is tegen hoge temperaturen. Dus een normale stenen vloer werkt prima.
Leg er nu een plastic zeil overheen. Daar waar je de metalen ketels plaatst, maak je een gat omdat het plastic zal smelten van de temperatuur als het te hoog wordt.
Als je werk klaar is kun je het plastic zeil schoonmaken of weggooien.