Waarom is mijn DMT opbrengst zo klein?

fosties

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 18, 2024
Messages
41
Reaction score
11
Points
8
Ik volgde de stappen in de handleiding.
Gebruikte
250 g gemalen mimosa hostiles wortelschors.
Gedeïoniseerd water
Natriumhydroxide NaOHp
Zippo aanstekervloeistof.

Ik schudde en liet het scheiden zoals het gezegd wordt en nam de gele vloeistof.
Herhaalde het proces en nadat het in de vriezer was achtergelaten, was de opbrengst slechts voor één DMT vape stick. Dat was zeker wat ik verwachtte.

Wat heb ik verkeerd gedaan, want dit was de tweede keer dat ik dit deed en ik kreeg dezelfde resultaten.

Het enige wat in me opkomt is dat de wortelschors niet superfijn gemalen was. Ik heb een elektrische koffiemolen gebruikt.
Ik weet niet zeker of dat mijn opbrengst heeft verpest.
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
De opbrengst van DMT wordt beïnvloed door de tek en vooral door de kwaliteit van de schors. Als je schors van slechte kwaliteit gebruikt, krijg je een slechte opbrengst. Ik denk niet dat je opbrengst slecht is door de maling van het poeder, ik denk dat een koffiemolen goed genoeg is om de schors te verpulveren. Ik raad je aan om Cyb's Hybrid AB Salt tek te gebruiken. Je kunt niet meer dan ongeveer 100g voor die tek gebruiken, maar de opbrengst is echt goed, dus doe gewoon meerdere batches. Probeer ook goede schors te vinden.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
473
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
 

pshcrmth

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
84
Reaction score
41
Points
18
Een tijdje geleden, maar ik kan het nu niet meer vinden, liet GordoTek op YT een eenvoudige extractiemethode zien. Voor zover mijn ervaring en die van mijn vriend laat zien, was dit de beste en meest eenvoudige methode die ik heb gezien. Ik moet die video gedownload ergens als je wilt kan ik een beetje zoeken en stuur het naar u @fosties.

Laat het me weten :)
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
473
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Deze
https://www.patreon.com/posts/written-out-of-21369133
 

pshcrmth

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
84
Reaction score
41
Points
18
Het lijkt erop dat die ene, hij had 2 versies voordat werd verwijderd van YT. Ik heb nog steeds een van de video-versies als iemand geïnteresseerd is. ;)
 

pshcrmth

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
84
Reaction score
41
Points
18
Ik herinner me de naam van de man niet meer, maar er was zo'n verdomd idiot proof AB tek, letterlijk 4 ingrediënten en een potje + pyrexschaal om te verdampen. :)
 

fosties

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 18, 2024
Messages
41
Reaction score
11
Points
8
Ik heb ook geprobeerd de vloeistof een beetje te verwarmen in de hoop de opbrengst te verhogen, maar ook dat hielp niet.
Misschien is het de wortelschors met een kleine hoeveelheid DMT erin.
 

pshcrmth

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
84
Reaction score
41
Points
18
Verwarming heeft waarschijnlijk niets te maken met het verhogen van de opbrengst :) imo. wortelschors van lage kwaliteit is een probleem....
 

pshcrmth

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
84
Reaction score
41
Points
18
Btw. waarom heb je niet iets gebruikt om pH te veranderen, klikte nu net... bedoel slappe kalk of zoiets...
 

pshcrmth

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
84
Reaction score
41
Points
18
Verzuren kan de sleutel zijn om er meer uit te halen, niet zeker...
 

pshcrmth

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
84
Reaction score
41
Points
18
Ik ben geen expert, maar voor zover ik me herinner lost dimethyltryptamine makkelijker op bij een pH-waarde lager dan 7. Ik hoop dat iemand met meer kennis me kan corrigeren als ik het mis heb.
 

fosties

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 18, 2024
Messages
41
Reaction score
11
Points
8
Ik weet niets over de scheikunde erachter, maar dat is iets wat ik de volgende keer zou kunnen proberen.

Het is vreemd, want is er echt zo'n verschil in de hoeveelheid DMT die de wortelschors bevat? Hoe weet je of het een "goede" of "slechte" wortelschors is? Het is de enige bron die ik ken waar ik het kan kopen, dus het lijkt erop dat ze verschillende badges van lage DMT-wortelschors hebben.
 

pshcrmth

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
84
Reaction score
41
Points
18
Ja, er is zo'n verschil. Goed en slecht hangt meestal af van de verkoper. Man tbh. Je kunt een worst kopen die voor 35% uit vlees bestaat, de rest is mysterie + MSG .... En je kunt een worst kopen die in principe 98% vlees bevat, zonder mysterie....
 

pshcrmth

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
84
Reaction score
41
Points
18
En zoals ik al eerder zei, pH moet minder dan 7 zijn...
 
Top