• Willkommen im Germany Teil des Forums. Denken Sie daran, dass das Posten von Kontakten (Jabber, Telegram, Signal und andere) zu einem permanenten Verbot führen wird! Wenn Sie sich entscheiden, etwas zu kaufen oder zu verkaufen, ohne ein Treuhandkonto zu benutzen und Geld verlieren, können wir Ihnen nicht helfen.

Pregabalin hoe kan ik het beste poeder berekenen voor het persen/prepareren van pillen?

DrGodMan

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 13, 2023
Messages
17
Reaction score
3
Points
3
hoe kan ik het beste poeder berekenen voor het persen/prepareren van pillen?
 

Idontcarethatmuch

Don't buy from me
Member
Joined
Nov 17, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
1
Waar heb je het precies over? Pillen worden gemaakt met een mengsel van verschillende "hulpstoffen" die je goedkoop kunt kopen (google novapress). Waarom zou je een tablet breken om het opnieuw te persen?

Zoek op youtube op "TDP LFA Tablet press" en het zal je alles uitleggen.

Je hebt echter ook een machine nodig om onderdelen te persen. Die handpersen zijn waardeloos.
 

wareyyk

Don't buy from me
New Member
Joined
May 13, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Hé DrGodMan,

Ik ben bang dat dit antwoord een beetje laat is, maar je hebt nu waarschijnlijk al een antwoord gevonden, nietwaar?
Dus ik neem aan dat je "berekenen" bedoelt, toch?
(n) Om dit te doen, moet je eerst weten wat het totale gewicht van een tablet zal zijn -> testrun met alleen vulstoffen, en dan tablet wegen
Nu je weet hoeveel een tablet weegt, kun je het vrij eenvoudig berekenen;
bijv.
- een tablet weegt in totaal 350mg
- je wilt ~50mg werkzame stof per tablet
-> per 50mg heb je 300mg vulstof nodig
- Laten we zeggen dat je 100 gram werkzame stof hebt die je in tabletten wilt persen.
- dan zou je ongeveer 2000 stukjes moeten krijgen (100g / 0,05g)
- 2000 x 0,3g = 600g vulstof

Natuurlijk is het belangrijk dat je alles lang en grondig mengt om het verschil/de schommeling in de werkzame bestanddelen van de afzonderlijke tabletten te minimaliseren.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Of misschien de volgende persoon die deze vraag stelt XD
 
Top