werken aan hashes om alfanumerieke woorden erachter te zien met vortex maths

lucero0527

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hallo allemaal, ik hoop dat de titel duidelijk is, zo niet, dan zal ik het proberen uit te leggen.
Ik ben geen professionele beveiliger, of een andere professional op dit gebied. Ik ben gewoon een simpele jongen die wiskunde studeert als hobby.
Een paar maanden geleden ben ik begonnen met het bestuderen van vortex wiskunde, het ziet er op het eerste gezicht simpel uit, maar het wordt moeilijk als je het gebruikt voor dingen in je dagelijkse leven, zoals hashes.
Ik heb een eerdere post gemaakt waarin ik aankondigde dat ik bij wijze van spreken "ontdekt" heb dat informatie kan worden verkregen uit de tekens die een hash bevat, als ik het heb over een hash die bijvoorbeeld een wachtwoord bevat. (Ik weet dat een hash niet alleen een woord, alfanumeriek etc. kan bevatten, maar ook complete bestanden), hoewel ik me hier alleen toe beperk voor eenvoudige uitbreidingen en er in elke hash hard gewerkt kan worden.
Ik zal proberen het heel eenvoudig te houden. maar ik zal niet uitleggen hoe vortex math werkt, mijn idee om dit te delen, (hoewel velen het zeker voor kwaadaardige doeleinden zullen gebruiken), omdat ik begrijp dat het een nuttig gebruik kan hebben, ook om te zien welke mogelijkheden de kennis of toepassing van deze kennis mij kan geven.
Welnu, ik sla elke scepticus over, ik nodig u uit als de redenering geen tijd kost om deze wiskunde toe te passen om sceptisch te blijven in stilte. Ik verdeel deze wiskunde in 4 verschillende gebieden om ze toe te passen op de hasj.
1¬ Ken de waarden van 1-9 van elk ascii-teken, dit omvat letters, cijfers en tekens. (Omdat ik het alleen toepas op een alfanumeriek woord, gebruik ik alleen letters en cijfers, hoewel ik het met tekens heb geprobeerd, kost het tijd en omdat alles met de hand wordt gedaan, wordt het ingewikkeld, maar het kan worden gedaan), ik heb het geprobeerd met hash sha 256 en sha 512, want y werkt in beide gevallen met dezelfde methode.
2¬ Na het plaatsen van de waarde bij elke letter, moet de hash worden gereduceerd tot 4 groepen van 4 getallen, de reductie wordt gedaan met de regel van vortex wiskunde.
3¬ Als we de 4 groepen van deze informatie hebben, krijgen we de lengte van de karakters van het hashwoord, en ook welke groepen we moeten elimineren.
4¬ Na het elimineren van de groepen die we niet zullen gebruiken, wat 2 groepen van 4 getallen zullen zijn, hebben we al 80% van alle letters die de hash bevat. De exacte getallen en letters worden verkregen met de fractale geometrie van vortex wiskunde.
Als de fractale geometrie hetzelfde is, dan is het resultaat waar, in dit geval moet dat nummer van de groep van 4 getallen de container van de letters/cijfers zijn die het woord van de hash bevat, anders wordt het geëlimineerd uit het resultaat.
Als de som van de groep getallen gelijk is aan of kleiner dan 5, is het woord van de hash minder dan 9 karakters, als het minder dan 8 is, is het woord minder dan 18 karakters lang, er is een verband in deze som, het bereikt alleen hier, omdat de resultaten altijd het exacte getal geven.
Ik doe dit hele proces met papier en potlood omdat er geen software is die al deze stappen automatisch doet, en het duurt maar een paar uur na het berekenen van de fractale geometrie.
Merk op dat wanneer een letter wordt herhaald, de som van de fractal geometrie gelijk is aan 0, maar omdat 0 in deze wiskunde niet bestaat, is het resultaat altijd 9, dit komt omdat je 3 6 of 9 moet krijgen om de polariteit van de geometrie te veranderen.
Ga niet te ver met het verkrijgen van de getallen in meer dan 2 cijfers in een alfanumeriek woord (2 doorlopende getallen), maar als het kan worden verkregen, op dezelfde manier met de tekens. Ongeacht de moeilijkheidsgraad van de sha 256 of sha 512 hash, wordt hetzelfde proces toegepast op beide en worden dezelfde resultaten verkregen, aangezien het concept van deze wiskunde is om te werken met de vereenvoudiging van de hele set.
Ik heb deze methode geprobeerd met 100 hashes, 50 door mij gemaakt en nog eens 50 gemaakt door een onbekend persoon en in de 100 pogingen was het altijd succesvol.
Wat hiermee bereikt kan worden, is weten welke letters en cijfers het woord bevat, (je kunt ook tekens weten in het geval van wat ze heeft, het proces is hetzelfde alleen langer), en de lengte van het woord.
Ga niet verder studeren, maar ik weet zeker dat je ook elk teken kunt verkrijgen volgens zijn positie in het woord, dat wil zeggen, de volgorde kennen waarin elk teken wordt gevonden, want in de methode die ik je laat zien is er geen volgorde, alleen de letters worden verkregen en getallen maar geen volgorde, maar ik weet zeker dat er in de geometrie een patroon van orde is omdat het, zoals ik al zei, verbonden is met polariteit en dit geeft orde.
Ik nodig je uit om het te onderzoeken, en met plezier draag ik meer bij aan het onderwerp omdat ik na onderzoek op het netwerk niets vergelijkbaars heb gevonden, en het is wat de dankbaarheid van de ontdekking genereert, zelfs als het alleen voor de kennis is en niets lucratiefs bijdraagt.