Ya Ba pillen

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Alle informatie over de synthese hiervan zou geweldig zijn. Het is vergelijkbaar met meth denk ik. Het is zeker een stimulerende drug. Iemand?

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
36
Yaba yaba is de naam van Meth Pills in Tailand toen ik daar enkele jaren geleden was.

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
385
Volgens psychonautwiki is yaba een andere naam voor meth ^^;

wikipedia zegt echter dat het een mengsel is van meth en cafeïne, plus dat het in pilvorm wordt geleverd. hoe dan ook is het geen nieuwe drug ^_^

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Ik kijk eigenlijk uit naar het syntheseproces ervan. Ik had zelf lang geleden al ervaring met het gebruik van die pil. Dus ik had niet verwacht dat iemand het als een nieuw medicijn zou beschouwen.

View previous replies…

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
385
Nou, gewoon meth (synthesegidsen), cafeïnepoeder, een geschikt bindmiddel (ik kan wat voor je vinden als je wilt) en een pillenperser (pillenpersgids).

en misschien wat rode kleurstof om het authentieker te maken ^^;

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Lol. Heb je enige ervaring met het synthetiseren? Post alsjeblieft het volledige proces in detail. Dat zou ik erg op prijs stellen. En FYI, de pillen zijn veel goedkoper dan de meth hier. De smaak is heel anders en de kwaliteit is meer 2 of 3 keer krachtiger dan meth uit eigen ervaring. Meestal worden ze gemengd met meth, zoals ik de vorige keer ook heb gedaan. Dus ik hoop dat je daar iets op kunt vinden.

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
385
Ik heb geen persoonlijke ervaring, maar ik heb wat onderzoek gedaan. Er zijn verschillende manieren om het te synthetiseren, er is meer dan één manier om een kat te villen ^^;

laat me weten welke u wilt doen en ik kan proberen u te helpen (synthesevergelijkingen)

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Het gaat wel. Ik denk dat het beter is dat iemand met een scheikundige achtergrond je hierover adviseert als je er geen ervaring mee hebt. Ik denk dat het niet vergelijkbaar is met het synthetiseren van meth of amp, omdat er een groot prijsverschil is tussen yaba pillen en meth/amp. En dat komt door het gebruikte product/reagens. Begrijp jezelf niet verkeerd. Maar, bedankt.

• Like
Reactions: vis

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
.

Last edited:
  • Like