Najlepsze sposoby dozowania związków, które należy odmierzać w ilości około 1-10 mg na dawkę?

LiterateGain

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 23, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hej wszystkim!

Potrzebuję pomocy w znalezieniu najlepszych, miejmy nadzieję przenośnych, sposobów dawkowania związku około 1-10 mg na dawkę.

Szczerze mówiąc, nie mogłem się doczekać wyciskania własnych tabletek. Ale jestem też nowicjuszem, jeśli chodzi o to.
Będąc otwartym na alternatywne sposoby, chciałbym usłyszeć, czy istnieją inne dobre metody, takie jak kapsułkowanie lub ogólnie inne metody.
Najważniejszymi aspektami są nie przekraczanie 10 mg na dawkę i przenoszenie dawek w najmniejszej możliwej formie.

Wracając do tabletek, czy są jakieś dobre wyciskarki, które można obsługiwać ręcznie?
Które polecacie? Jeśli chodzi o cięższe maszyny, jaki budżet powinienem zainwestować?


Związek, który chcę najlepiej sprasować w tabletki to: 2-fluoro-6-(fenyloetynylo)pirydyna w postaci soli chlorowodorkowej
Masa cząsteczkowa: 200,23 g/mol (sól HCL 236,69 g/mol),
Czystość: około 97%
Wzór cząsteczkowy: C13H11NF


Możliwe, że będę w stanie prasować tabletki, chcę, aby miały około 6 mm średnicy i 3 mm wysokości (wysokość nie ma znaczenia, średnica najlepiej nie większa niż 6 mm).
Jaki rodzaj substancji nośnej polecacie?

Jaki rodzaj substancji nośnej poleciłbyś, gdybym musiał odmierzać dawki w inny sposób?

Jaki sprzęt jest na pewno potrzebny do pomiaru związków aktywnych w tych zakresach (1-10 mg)?


Jeśli muszę przygotować płynny roztwór, najlepszym sposobem będzie użycie pipety? Jakiego rodzaju ciekłego nośnika mogę użyć w tym przypadku? Czy woda jest najlepszym wyborem?

Doceniam cały wasz wkład, chętnie przeczytam wasze komentarze. Porady dla początkujących są również bardzo mile widziane!!!
Być może niektórzy z was mają rekomendacje książkowe, prosimy o podzielenie się nimi!


Życzę powodzenia w realizacji projektów.


Z wyrazami szacunku,

LiterateGain
 

cubesquare