Glicynian BMK CAS: 5413-05-8

purosincorte

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
Jan 24, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Jestem nowicjuszem w tym świecie, kupiłem glicynian bmk od Chińczyka, ponieważ powiedział mi, że bardzo łatwo jest przekształcić go w olej A, ale tak nie było. Chciałbym zapytać, czy byłoby możliwe przekonwertowanie na olej A w celu zrobienia szybkiej pasty. czy glicerynian bmk jest taki sam jak p2np? Czy metoda syntezy AL/HG sprawdzi się w moim przypadku? Pozdrawiam i dziękuję!
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Masz zdjęcie? To nie jest jak p2np, jak P2P (BMK), ale może być używany do syn AL / HG. Związek powinien być hydrolizowany z glicynianu w BMK z kwasem (HCl aq. idealnie pasuje). Na 1 kg BMK Gly potrzeba 3L konk. aq. kwasu HCl. ok. Następnie, po podgrzaniu glicynianu z kwasem, następuje hydroliza, uwalnia się olej BMK (olej A).
 
Last edited by a moderator:

JIW_LWB

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 6, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Drogi panie Dampier,

Czy ten sam stosunek liczy się dla pmk gly? Czyli 1kg pmk gly 3L kwasu 37%?

Dzięki 🙏🏻
 

purosincorte

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
Jan 24, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Jaka jest różnica między p2p i p2pn? Czy łatwo byłoby przekształcić glicynian bmk w olej A? A-oil mam na myśli to, co sprzedają w darknecie, że wystarczy dodać kwas siarkowy i metanol i powstaje szybka pasta. Dzięki za pomoc.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
olej p2p, łatwiej jest zsyntetyzować metamfetaminę. p2np - stałe kryształy, jedna reakcja na amfetaminę (głównie)
Bardzo łatwe, jeśli masz HCl aq. 15% i więcej.
Kwas siarkowy, nie najlepszy odczynnik do konwersji
 
Last edited by a moderator:

purosincorte

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
Jan 24, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1