Question Olej kokainowy

chefgorden

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 3, 2023
Messages
23
Reaction score
8
Points
3
Cześć wszystkim, jestem nowy w tej grupie i sprawach online. Obecnie natknąłem się na olej koksowniczy, który został upuszczony na mojego bliskiego przyjaciela, próbujemy opracować sposób ekstrakcji koksu z roztworu zmieszanego z naftą lub olejem napędowym po osiadaniu
Klarowna ciecz oddziela się, a paliwo unosi się do góry całkowicie oddzielone po usunięciu całej warstwy oleju z klarownej cieczy i wstrząśnięciu klarowna ciecz staje się biała jak mleko.

Próbowałem kilku sposobów na wyciągnięcie koksu, jednym ze sposobów było obniżenie pH do pH.6 i użycie naczynia Pirex i światła do uprawy, aby wysuszyć roztwór za pomocą wentylatora biurkowego, który wysuszył się w krystaliczny proszek i wykonał test pęknięcia koksu i test czystości.
Wynik testu pęknięć był pozytywny, ale nie test czystości, co wydało mi się dziwne, albo udało nam się tylko przekształcić go w pęknięcie, jeśli ktoś wie, jak w pełni go przekształcić, dam ci 20% tego, co z niego uzyskamy, dzięki, będzie dobrze z jakąś pomocą, dzięki.

Spoczynkowe pH oleju wynosi 10,3ph, jak podano mojemu koledze.
 

Attachments

  • VsgYXhtuSr.jpg
    VsgYXhtuSr.jpg
    4.3 MB · Views: 397
  • epflZ4kF6j.jpg
    epflZ4kF6j.jpg
    4.1 MB · Views: 344

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2022
Messages
74
Reaction score
21
Points
8
Hmm, pozwól, że wyjaśnię:
To, co masz, to wolna baza, ponieważ widzimy tam grudki, które sprawiają, że czystość jest nieco mniejsza niż dobra czystość, byłaby na poziomie takim jak crack, głównie dlatego, że czystość koksu jest mniejsza niż zalecana, więc poziom pH powinien wynosić 5,5-6, możesz dodać kwas siarkowy i aceton/ips w porcjach i dodać do roztworu i użyć papierka lakmusowego, aby sprawdzić, czy pH jest bliskie 6.
Teraz usuwamy większość pozostałej nafty lub oleju napędowego z roztworu, który jest podgrzewany.