Konsultacje w zakresie zdrowia, uzależnień i redukcji szkód

Paracelsus

Addictionist
Reaction score
232
LNmMDPHTR8

Pozdrawiam wszystkich!

Po dyskusji z administracją zdecydowałem się otworzyć mały pokój konsultacyjny w tej sekcji forum.

Trochę o sobie: Jestem lekarzem specjalizującym się w psychiatrii i uzależnieniach, pracuję w tych dziedzinach od lat. Opierając się na moim doświadczeniu, odkryłem, że głównym wyzwaniem w opiece zdrowotnej związanej z uzależnieniami jest brak wiedzy i absolutnie uczciwa nieufność wobec systemu wśród jednostek.

Na szczęście platformy takie jak Breaking Bad zapewniają ludziom pewien stopień wolności, pozwalając zarówno pacjentom, jak i profesjonalistom komunikować się bezpośrednio i anonimowo, bez ograniczeń systemowych. Tak, nikt tutaj nie da gwarancji i nie rozwiąże wszystkich twoich problemów za ciebie (tak jak wszędzie indziej). Jednak tutaj możesz uzyskać uczciwe informacje za darmo i bez zobowiązań.

W tym temacie można zadawać wszelkie pytania związane ze zdrowiem, substancjami, uzależnieniami, redukcją szkód lub innymi tematami, które są istotne lub nieco niezwiązane z daną kwestią.

Chociaż nie mogę obiecać szybkiej odpowiedzi (najprawdopodobniej wręcz przeciwnie), dołożę wszelkich starań, aby odpowiedzieć każdemu z was. Chciałbym przypomnieć wszystkim, że wysyłanie wiadomości tekstowych online ma swoje ograniczenia, nie tylko pod względem czasu odpowiedzi, ale także pod względem uzyskiwania informacji niezbędnych do obiektywnych, pomocnych i bezpiecznych zaleceń.

Jeśli wolisz bardziej prywatną komunikację, skontaktuj się ze mną za pośrednictwem prywatnych wiadomości.

Na koniec zachęcam również wszystkich do zapoznania się z całą sekcją forum poświęconą medycynie i zdrowiu, podzielenia się nią z innymi użytkownikami i uczestniczenia w jej zawartości, jeśli to możliwe. Jeśli masz wiedzę lub doświadczenie w tym temacie, ale nie wiesz od czego zacząć - również napisz do mnie.