Gotuj gównianą metę

User12345

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 30, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Witajcie przyjaciele. Chcę ugotować trochę mety. Problem polega na tym, że nie mam zbyt dużego doświadczenia chemicznego, jeśli chodzi o syntezę. Głównie chcę to sprzedać, więc jakość może być śmieciowa, ale może chcę spróbować trochę mojego produktu, więc nie powinien być naprawdę toksyczny. Jak mogę przygotować tanią i łatwą do zrobienia metę z chemikaliów lub rzeczy, które mogę kupić w średnim europejskim sklepie? Nie musi być czysta, skrystalizowana czy coś w tym stylu. Powinna to być tylko nadająca się do spożycia, nie niebezpieczna i nie śmiercionośna meta. Myślałem o zrobieniu tego jak te wersje Redneck 2 Littre Bottle lub te greckie i afrykańskie gówniane szkodliwe wersje. Może mógłbyś również podzielić się bezpiecznymi metodami cięcia mety. Dzięki, mam nadzieję, że nie złamię waszych chemicznych serc tym poważnym pytaniem, ale proszę, powiedz mi i potraktuj to jako redukcję szkód, abym nie zrobił czegoś złego i nie zabił się przez przypadek.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jedyną różnicą między metamfetaminą motocyklową a metamfetaminą laboratoryjną jest kilka rekrystalizacji.
 

bobo78

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 20, 2023
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
Różnica między oceną laboratoryjną a super świetną oceną laboratoryjną = PH
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43