Najłatwiejszy sposób syntezy meskaliny HCL

lazarus

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 3, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Cześć chłopaki,
Jestem bardzo amatorskim chemikiem, który prowadził sporo badań (wraz z moim przyjacielem, który jest doświadczonym chemikiem) nad syntezą meskaliny hcl. Czy ktoś może wskazać mi stosunkowo prosty (i bezpieczny) sposób syntezy tego związku?

Dzięki
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28
Gdybyś przeprowadził swoje badania, znałbyś odpowiedź na to pytanie....

Nadal powiem ci, co powiedziałoby ci 5-minutowe wyszukiwanie w Google...

3, 4, 5, trimetoksybenzaldehyd do 3,4,5, trimetoksynitrostyrenu, 3, 4, 5 trimetoksynitrostyren do meskaliny.

Jak do tego dojść, nie będę się wypowiadał, ponieważ można to znaleźć w Google i na tej stronie.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Użycie pierwszorzędowej aminy i nitrometanu, zgadza się? Och, a potem cokolwiek, czego użyjesz do redukcji...
Pytanie, którego szukam, brzmi: od jakiej aminy pierwszorzędowej zaczyna większość ludzi? Widziałem tutaj syntezę, która wykorzystuje cykloheksyloaminę... czy istnieje łatwy do zdobycia sposób na uzyskanie tego lub czy można go zastąpić inną aminą "alifatyczną"? Lub czymś podobnym. Z tego, co czytałem, istnieją dwa rodzaje i zawsze mówię źle, ale tak.
Też chcę to zrobić, ale oczywiście znałem już informacje, o których wspomniałeś. Chodzi bardziej o tajniki... przynajmniej dla mnie, a nawet nie uważam się za amatora w chemii lol.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Och, przepraszam również za wznowienie tak starego wątku
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28