Question Masz wątpliwości dotyczące mefedronu?

Kiteretsu_D

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 23, 2024
Messages
41
Reaction score
3
Points
8
Chcę omówić kilka rzeczy na temat Mefedronu, mam nadzieję, że poświęcisz mi swoje cenne 10 minut

(1) Czytam syntezę 4mmc przez ostatnie 1-2 miesiące i jestem bardzo zainteresowany produkcją 4mmc. Nie mam żadnego doświadczenia w chemii, ale myślę, że rozumiem 80% procesu i myślę, że mogę to zrobić, uważam to za łatwe "Synteza przez Madre". Co sądzicie o tej syntezie? A może polecacie coś innego?
Potrzebuję łatwej, mniej czasochłonnej i bardziej wydajnej syntezy.

(2) Drugą rzeczą jest to, że nie mogę znaleźć 2b4mp, więc myślę o zrobieniu tego, ale 4-metylopropiofenon jest również regulowany w ____ (nie powiem nazwy kraju, ale zaczyna się od IN i jest to jeden z krajów o największej populacji), ponieważ sprzedawca prosi o dokumenty "certyfikat użytkownika końcowego EUC", aby go kupić. Więc czy znacie jakiś sposób, w jaki mogę uzyskać 2b4mp lub 4-metylopropiofenon nieoficjalnie?

(Wiem, że to głupie, ale czy mamy tu jakiegoś kolegę chemika z mojego kraju?)

(3) Myślę o tym, że kiedy wszystko przygotuję, poproszę o pomoc jakiegoś doświadczonego chemika, na przykład małą grupę lub coś takiego, gdzie po prostu opublikuję zdjęcie, gdy będę zdezorientowany i poproszę o radę (mam nadzieję, że niektórzy z was zgłoszą się na ochotnika).

(4) ten nie jest związany z syntezą, ale jak go spożywać, gdzie mieszkam ludzie mieszają 4mmc z tabaco do żucia (nazywa się rajnigandha) mieszają to i wkładają do ust i robią ślinę (plują), to daje uczucie pieczenia na języku, czuje się bardzo euforycznie i energicznie i to uczucie trwa przez 30 minut lub coś w tym stylu, wypluwają ślinę z ust, a następnie powtarzają to ponownie, 1 gram wystarcza im na 3-4 próby tej metody. Więc co myślicie o tej metodzie konsumpcji i jakie są inne sposoby jej spożywania.