Jak trudne jest zamówienie metyloaminy

Methylamine

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 30, 2022
Messages
21
Reaction score
18
Points
3
Witam wszystkich
Jak dużym problemem jest zamówienie metyloaminy Hcl lub roztworu online?
I w jaki sposób jest on wysyłany?
Ponieważ rozumiem, że gdy metyamina jest płynnym roztworem, jest wysoce łatwopalna.
I bezpieczniej dla mnie zamówić roztwór czy hack?
Jestem początkujący, więc spróbuj zrozumieć
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Skąd jesteś? W USA lub UE to duży problem. Ale jeśli jesteś w Indiach lub Chinach, problem nie jest duży.
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Zgadzam się. Z tego co wiem, metyloamina nie jest nielegalna w UE, chociaż zgodnie z prawem, aby ją zamówić, należy wypełnić deklarację użytkownika końcowego.

Istnieją firmy, które i tak ją sprzedają, ale przyłapanie na posiadaniu dużej ilości metyloaminy jest problemem, niezależnie od tego, czy ktoś się do tego przyznaje, czy nie. Metyloamina w dużych ilościach jest używana głównie w przemyśle, a nie w zwykłej chemii domowej. Będą więc zadawać pytania.

Ale technicznie rzecz biorąc, jej posiadanie nie jest nielegalne. Myślę, że nawet jeśli jest to legalne, nadal można zostać za to w jakiś sposób oskarżonym. Zwykle wydaje się, że teraz przesadzają, naginając prawa tak, że wszystko w odniesieniu do chemii jest nielegalne. Jestem pewien, że mogliby coś wyciągnąć, gdyby chcieli.
 

tajira

Don't buy from me
Resident
Joined
May 7, 2022
Messages
30
Reaction score
15
Points
8
Jeśli nie będzie to legalne, to nie będzie sprzedawane, ale jest.
Jak myślisz, skąd ludzie biorą tutaj metyloaminę? Robb train czy coś w tym stylu?
 

Mind

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 24, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Po co zamawiać coś, co ma niewielkie uzasadnione zastosowanie i otacza go tak ogromna chmura podejrzeń?