Czy możliwa jest synteza pentobarbitalu sodu z tabletek fenobarbitalu?

Nstudies

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 2, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Witam wszystkich, jestem nowy w badaniu barbituranów i chciałem wiedzieć, czy zaczynając od tabletek fenobarbitalu można zsyntetyzować jakiś roztwór pentobarbitalu sodu, wszystko, co mam tutaj w regionie, to ten związek, a zrobienie go od zera to praca, do której w tej chwili nie mam odpowiedniego sprzętu.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Tak, wygląda to całkiem prosto, ale powiedz mi, po co zadawać sobie tyle trudu? Oba są barbituranami i tak naprawdę jedyną różnicą jest jedna grupa funkcyjna
 

Nstudies

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 2, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Chcę zbadać ten rodzaj modyfikacji ziarnistej, wiem, że oba są bardzo podobne, może to być przydatne, aby w przyszłości móc wprowadzać takie modyfikacje, po prostu zmieniając tabletki.

Czy możesz mi powiedzieć, jak zrobić taką syntezę składników?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63