Question Chcę założyć laboratorium Mdma. Jakieś rady?

Oneweak2STRONGTOGETR

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 17, 2022
Messages
1
Reaction score
2
Points
1
Czy ktoś ma jakieś wskazówki lub sugestie, jak przeprowadzić syntezę MDMA z banku lub pmk?
. nie jestem nowy w chemii, ale chcę mieć pewność, że to, co robię, jest zrobione profesjonalnie. Również jeśli ktoś jest ciekawy, jak się wzbogacić i dowiedzieć się, jak zarobić na zamianie Commone Phlaris Grass na $. proszę zapytaj, a także cubesis. Bardzo prosty i ogromny zysk. Chcę rozpowszechniać wiedzę i rozwijać się w nowsze rzeczy. Z niecierpliwością czekam na spotkanie i komunikację ze wszystkimi.

W przypadku laboratorium MDMa planuję użyć domu. to, co jest dostępne, jestem otwarty na sugestie tutaj, aby się uczyć, ale chcę przejść do przemysłu z Muiltiple Rcs. szukam pracy ze wszystkimi. Dziękuję
 

Charlie3

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 1, 2022
Messages
35
Reaction score
11
Points
8
Cześć, czy możesz podzielić się ze mną syntezą MDMA z PMK na dużą skalę?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/synthesis-of-mdma-from-piperonylmethylketone-pmk-with-formamide-and-lah.49/
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/synthesis-of-mdma-from-piperonylmethylketone-pmk-with-formic-acid.48/
 

Chemical Ali

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 27, 2023
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Heliotropina -> MD-P2NP -> MD-P2P -> MDMA/MDEA.
Safrole -> Isosafrole -> MD-P2NP -> MDA/MDE.

SWiM sugerowałby rozpoczęcie od MDA z izo(Safrolu) poprzez Propenylobenzen -> pseudonitrozyt do P2NP, lub klasyczną Heliotropinę + Nitroetan (+ amina/zasada) przechodzącą prosto do Amfetaminy zamiast najpierw syntetyzować keton ("fenyloaceton").