Question one pot gas off

cnasty1988

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 11, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jestem całkiem nowy w rzeczywistych badaniach, które prowadzę od lat, to moja trzecia reakcja i kiedy stworzyłem gaz, aby oddzielić metę od rozpuszczalnika, na dnie pojawił się brązowy olej, który oddzieliłem, ale nie mogę go skrystalizować, czy ktoś może pomóc?
 

PseudoMicroGravity

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 28, 2023
Messages
39
Reaction score
35
Points
18
Nie wiem, jakiego rodzaju rozpuszczalnika używasz, a zatem nie wiem, czy jest on cięższy czy lżejszy od wody, ale wydaje mi się, że istnieje duże prawdopodobieństwo, że zanieczyściłeś rozpuszczalnik wilgocią z butli gazowej! Zwłaszcza w przypadku stosowania kwasu mrówkowego i folii aluminiowej do generowania siarkowodoru, wytwarzane jest również dużo ciepła. Powoduje to szybkie podgrzanie roztworu kwasu w butli gazowej, powodując jego przemieszczanie się w górę węża wraz z gazem w postaci pary. W momencie, gdy wilgoć trafi na rozpuszczalnik, wchłania ona metan, który został już wytrącony. NIGDY NIE POWINNO BYĆ NICZEGO NA DNIE ROZPUSZCZALNIKA PODCZAS GAZOWANIA, PRZED LUB PO!!! Aby upewnić się, że kropelki wody nie dostaną się przypadkowo do rozpuszczalnika podczas oddzielania, należy przelać rozpuszczalnik przez kilka filtrów do kawy. Następnie, po upewnieniu się, że na górze lub na dole rozpuszczalnika nie unoszą się żadne kropelki, można przystąpić do gazowania. Jednym ze sposobów zapewnienia, że do węża nie dostanie się wilgoć, jest 1. Użycie kwasu siarkowego i soli kamiennej do wytworzenia gazu, ponieważ reakcja nie jest tak ekstremalna i wytwarza znacznie mniej ciepła, lub, jeśli używasz kwasu murriatowego (kwasu chlorowodorowego) i folii aluminiowej, możesz wypełnić duży szeroki pojemnik na gaz.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113