Z czego najlepiej zrobić olej A (olej PMK/BMK czy proszek)?

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Jestem początkujący i chcę nauczyć się robić olej A!

Który z nich jest najlepszy do rozpoczęcia procesu?

BMK olej czy BMK proszek
I
Olej PMK lub proszek PMK

Który z tych 4 olejów lub proszków jest najlepszy do produkcji oleju A?
..............

po drugie, czy trudno jest przekształcić je w olej A ?????!
 

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Joined
May 18, 2022
Messages
58
Reaction score
29
Points
18
BMK (P2P) - jest prekursorem 1 do produkcji amfetaminy, głównie metamfetaminy. Prawdopodobnie chodzi o glicynian BMK, który można przekształcić w keton i wykorzystać do produkcji amfetaminy. Nie jest to najlepsza procedura, ale jest łatwa, jeśli masz wszystkie odczynniki.

PMK jest używany do MDMA.
 

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Co byś polecił do zrobienia numeru oleju i Cas?

Apaan jest trudny do zdobycia, ale BMK i PMK są łatwo dostępne.

Jeśli użyję glicynianu BMK, czy będzie to dobrej jakości olej?

Jakie są inne opcje, których mogę użyć, aby to zrobić?

Wielkie dzięki za pomoc!
 

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Glicynian BMK również najlepiej byłoby uzyskać w postaci oleju lub proszku?

Jaka jest różnica i który byłby łatwiejszy w obróbce?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93

BMK Glycidate 5449 jest w rzeczywistości proszkiem i jest przenoszony do P2P (BMK Oil/Phenylacetone) za pomocą łatwej reakcji. Następnie należy użyć Leuckart, aby przejść od BMK do produktu końcowego.

Na początek polecałbym raczej dwie różne drogi:

1. Jednogarnkowa synteza amfetaminy z P2NP z NaBH4/CuCl2 (skala 1kg)