A-Sinteza uleiului din 1kgP2NP cu NaBH4/CuCl2

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Bună ziua. Vreau să realizez această sinteză. Sunt un începător, dar foarte entuziast. va exista un chimist în timpul sintezei, dar până atunci trebuie să obțin echipament de laborator și reactivi. vă mulțumesc pentru răspuns atunci când îl primesc, să aveți o zi bună. dacă obțin o sinteză dacă este posibil în pași mici. vă mulțumesc foarte mult .
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Bună,

Nu există nicio întrebare aici, ci doar o declarație că veți face această sinteză.

În raportul de sinteză este scris literalmente ce reactivi și ustensile de laborator aveți nevoie pentru această sinteză și spuneți că veți colabora cu un chimist, puteți să îi arătați traseul de sinteză și el vă poate spune tot ce aveți nevoie cu privire la reactivi și ustensile de laborator.

Cu cele mai bune considerații
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Aș dori ca cineva să cunoască o sinteză și să o împărtășească. Eu voi face sinteza, asta e tot. Am găsit mai multe sinteze pe forum, dar nu am găsit încă produsul final a-oil
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Produsul final este sarea de amfetamină precum sulfatul sau fosfatul.
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
vă mulțumesc pentru mine Aș dori să mă opresc înainte de produsul final al sării de amfetamină, sulfura, astfel încât să rămână sub formă de ulei, există o opțiune pentru acest lucru. a- Vreau produsul final ulei. Scriu prostii? dacă da îmi pare foarte rău
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1