Sugerați-mi o variantă descurajantă!

fosties

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 18, 2024
Messages
29
Reaction score
10
Points
3
În ultimii ani mi-am întors puțin spatele la drogurile de petrecere și am intrat în lumea medicamentelor prescrise / downers.

Am încercat o mulțime de benzodiazepine diferite, cum ar fi Alprazolam, Bromazepam, Diazepam, Oxazepam ...

Și, bineînțeles, am încercat diferite opiacee, cum ar fi Codein Cough Sirup, Tilidin, Tramadol etc. până la Opium brut (care îmi place cel mai mult).

Mi se pare că am încercat aproape toate substanțele pe care le cunosc și de care eram interesat, așa că am decis să vă cer sfaturi despre ce aș putea încerca în continuare.

Am văzut că încă mai există rc-uri interesante, care par să aibă efecte mai puternice ca originalele.

Lucrurile care mă interesează, dar par aproape imposibil de obținut aici în Europa, sunt acele medicamente ilegale, cum ar fi qualudes sau vechiul tip de benzodiazepine (rhohypnol) care au avut efecte mai puternice ca acele downers pe care le poți obține acum.

Deci, ar fi frumos să citiți despre sugestiile dvs.!
 
  • Like
Reactions: vis

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
Ce zici de ghb?

Dacă îți place disos, îți sugerez dxm. Nu am mai făcut-o de mult, dar cred că a fost distractiv. Odată am avut o experiență extracorporală cu o doză mare lol
 
  • Like
Reactions: vis

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Îmi amintesc că Ambien avea un strat hipnotic peste medicamentul principal original. Mă întreb ce alte medicamente de tip hipnotic există?
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
5CL condiment puternic - doar un tad licker mă lovește în jos pentru mai mult de o zi.
 

fosties

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 18, 2024
Messages
29
Reaction score
10
Points
3