Ce metodă de sinteză (meth) ați recomanda pentru un începător

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Bună. Aș dori să sintetizez metamfetamină și să o vând. Ca să fiu sincer, sunt un începător și abia dacă știu ceva despre chimie (știu doar elementele de bază). Aș dori să produc cantități suficiente în funcție de suma de bani pe care vreau să o fac (deci, aș spune 8-10 kg). Presupun că va trebui să încep prin a produce doze mici (pentru a mă antrena)... Ce metodă de sinteză a metamfetaminei îmi recomandați ? Știind că aș vrea să produc în final 8-10 kg (ideal într-o săptămână) și că sunt un începător complet. Bănuiesc că dacă vreau să ajung să o vând, va trebui să fie cel puțin decent de pură și de bună calitate, deci e ceva de luat în considerare.
Aș dori să adaug că aș prefera să îmi cumpăr produsele chimice pe baza sintezei pe care o voi fi învățat. Vă mulțumesc.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
Pentru început, trebuie să studiați toate tehnicile publicate aici. Studiați reactivii care sunt utilizați. Înțelegeți ce reactivi puteți să vă cumpărați. Toate metodele nu sunt foarte complicate, totul depinde de abilități.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
426
Pentru a realiza o reacție chimică în mai mulți pași, trebuie să învățați chimie. Este ca și cum ai spune "Vreau să scriu un roman, dar nu știu să scriu. Cum o fac?". Ei bine, învață naibii să scrii!
Dacă înveți reacțiile doar ca și cum ai învăța o rețetă, riști foarte mult să eșuezi, la fel ca și dacă înveți să faci un sufleu doar urmând rețeta. De 7-8 ori din 10, sufleul nu va reuși să crească și vă veți alege cu un fel principal dezumflat și distrus. În timp ce un bucătar priceput l-ar putea face să funcționeze direct din prima încercare.
Așadar, dacă nu vă educați cu privire la chimie și nu vă antrenați cu loturi mici pentru a vedea ce funcționează și ce nu, cel mai probabil veți ajunge să distrugeți precursori valoroși.