De ce traducerile mele durează o veșnicie?

methyllordir

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Sunt începător și am încercat să distilez multe uleiuri, solvenți, amestecuri de apă/ulei și apă/solvenți și fac doar o instalație simplă de distilare cu sticlărie obișnuită și alte lucruri, dar nu contează ce distilez, durează o veșnicie
de exemplu, dacă am un amestec apă/ulei, distilez doar 10 ml în 4 ore

uitându-mă la prea multe proceduri și configurații pe youtube și pe internet, se pare că nu e nimic în neregulă cu configurațiile mele, dar îmi ia foarte mult timp?!?

de asemenea, folosind o pompă de vid doar face tot locul umplut cu gaz ( prea mult deșeu ) , și, de asemenea, văd că pentru distilări simple de vid nu este necesar, dar se pare imposibil fără ea pentru mine ?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Spuneți-ne mai multe despre ceea ce utilizați pentru a încălzi, ce încălziți, sticlăria pe care o utilizați etc.
Folosiți o baie de ceva? Înfășurați partea superioară a balonului și a colonei primele câteva cm ?

View previous replies…

methyllordir

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Folosesc un încălzitor electric de laborator/agitator magnetic și sticlărie din boroscilicat de laborator, încălzirea în baie face doar ca soluția să se încălzească mai repede, dar nu pare să ajute la distilarea propriu-zisă

Nu am încercat să înfășor balonul sau sticla de mai sus

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
599
Izolarea balonului + coloanei cu folie de aluminiu va ajuta la prevenirea fugii căldurii și astfel la accelerarea distilării, totuși o distilare durează.
Trebuie să vă asigurați că căldura din interiorul aparatului dumneavoastră este constantă, astfel încât distilarea să poată avea loc.

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
207
Deals
3
Iisuse Hristoase, am probleme astăzi.