De ce în laborator desicator de vid sau "Omule, unde sunt medicamentele mele?"

Novator

Resident
Joined
Oct 30, 2021
Messages
39
Reaction score
800
Points
83

Vjs92JgTXi

K9Dwhi5102

De ce în laborator desicator de vid sau "Omule, unde sunt drogurile mele?"

Mulți dealeri s-au confruntat cu următoarele provocări:

  • furtul unei greutăți mici de marfă de către curieri;
  • lipsuri regulate de greutate în ambalajele de vânzare cu amănuntul.

Luați 100 g α-PVP pur direct din laborator și dați-vă seama unde se pierde o parte din produs în procesul de vânzare a acestuia.

Am pus separat pietrele și pulberea α-PVP în condiții stabile, identice timp de 9 zile. Temperatura medie a aerului în cameră 68℉, aer uscat, fără contact cu lumina. 6 măsurători de greutate au fost efectuate în zile diferite.

ZlT9D1ofjh

Inițial, produsul este frumos în aparență - pietre strălucitoare, pulbere uscată. Dar, de fapt, pietrele sunt fragile și sunt cristale polimorfe care conțin resturi de licoare mamă la punctele de lipire între ele. În a patra zi, pietrele au devenit mate și au pierdut semnificativ din greutate. Merită indicată imediat atitudinea neglijentă a laboratorului față de furnizarea de bunuri. Faptul este că, dacă α-PVP este uscat la o greutate constantă, acesta își va pierde strălucirea și frumusețea. Această problemă nu poate fi rezolvată prin ambalarea întregului lot în ambalaje de vânzare cu amănuntul. Chiar și în ambalaj, produsul continuă să se usuce la o greutate constantă. Prin urmare, cumpărătorul primește în loc de 1 g așteptat, aproximativ 0,8 g (în funcție de lot, de data de fabricație).

Conform statisticilor, un curier cu amănuntul livrează aproximativ 50 g de produse în 10 zile. Prin urmare, a doua jumătate a bunurilor în aceste 10 zile se usucă cu aproximativ 3-4 g. În funcție de rezultatele vânzărilor, curierul poate fi amendat pentru pierderea în greutate, crezând că fură bunuri.
Xd2bD36cSN

VleFbV3hX4


C75ZkHoeav