Amfetamínové vybavenie

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Dobrý deň, poslal som správu niekoľkým odborníkom, ale nedostal som odpoveď týkajúcu sa nákupu zariadenia, ale nedostal som žiadnu odpoveď? Môže mi niekto pomôcť?
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
Naši odborníci majú u nás veľa práce :)

kúpiť, čo chcete? aké zariadenie potrebujete?
 

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Dobrý deň, ďakujem za odpoveď, môžem vám napísať súkromnú správu?
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
áno, ale ja nie som odborník; a na verejnosti sa vám môže pokúsiť pomôcť veľa chlapov možno :)
 

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Potrebujem len všetko, aby som mohol robiť veci väčšieho rozsahu, takže počkám, kým sa mi neozve niektorý z odborníkov, viem, že budú pravdepodobne zaneprázdnení stránkou, vďaka, kamarát
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Prvou protiotázkou bude, či ste úspešne vykonali aj syntézu v laboratórnom meradle a ste so všetkým oboznámení.
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
32
Points
18
Vhodný plastový sud, chladenie sudom v sude. kondenzátor s rúrkou vo vnútri väčšej rúrky, vonkajšia časť izolovaná od systému silikónom alebo niečím iným vhodným, vybavená vstupom a výstupom vody, naozaj jednoduché.
Alebo dávkový reaktor, ak to rozpočet umožňuje, pán Patton má o nich skvelé vlákno.
 

captain-colo

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1