Najjednoduchší spôsob syntézy meskalínu HCL

lazarus

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 3, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ahoj chlapci,
Som veľmi amatérsky chemik, ktorý sa dosť venuje výskumu (spolu so svojím priateľom, ktorý je skúsený chemik) syntézy meskalínu hcl. Môže ma niekto nasmerovať na relatívne jednoduchý (a bezpečný) spôsob syntézy tejto zlúčeniny?

Vďaka
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28
Ak by ste si urobili prieskum, poznali by ste odpoveď na túto....

Ešte vám poviem, čo by vám prezradilo päťminútové vyhľadávanie na Googli...

3, 4, 5, trimetoxybenzaldehyd na 3,4,5, trimetoxynitrostyrén, 3, 4, 5 trimetoxynitrostyrén na meskalín.

Ako sa k nim dostanete, nebudem voliť, pretože to môžete nájsť prostredníctvom Google a tejto webovej stránky
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Použitie primárneho amínu a nitrometánu, správne? Aha, a potom čokoľvek, čo použijete na jeho redukciu...
Otázka, o ktorú mi ide, je, s akým primárnym amínom väčšina ľudí začína? Videl som tu syntézu, ktorá používa cyklohexylamín... dá sa ľahko získať alebo sa dá nahradiť iným "alifatickým" amínom? Alebo niečo podobné. Podľa toho, čo som čítal, existujú dva typy a ja vždy hovorím, že ten nesprávny, ale áno.
Chcel by som to tiež urobiť, ale už som samozrejme vedel informácie, ktoré ste uviedli. Je to skôr o tom, ako sa to dá urobiť... aspoň pre mňa, a to sa ani nepovažujem za amatéra v chémii lol
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
A tiež sa ospravedlňujem, že znovu oživujem takú starú tému
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28