Otázka na syntézu MDMA ?

Franziskadiecoole

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Joined
Jul 23, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Zachytil som tento dialóg z webovej stránky môže mi niekto z týchto informácií vytvoriť recept


NEWS
HUDBA
TECHNOLÓGIE
OBCHOD
UPOZORNENIA NA LIEKY
Lekcia chémie - ako sa vyrába extáza
UVEREJNIL 25. JÚNA 2019 GABRIEL POPP

Symbolický obrázok
Všetci poznáme malé tabletky, ktoré okrem iného obsahujú účinnú látku MDMA. Často sa nazývajú "éčka", časti, guľôčky, guľôčky alebo jednoducho veci. Tabletky extázy sa pravdepodobne najčastejšie vyrábajú v Holandsku. ZDFneo dokonca nedávno pripravila seriál, ktorý sa zaoberá touto témou. Informovali sme o ňom tu. Ako sa však extáza v skutočnosti vyrába?

Keďže sám nie som práve odborník na chémiu, väčšinou mi to pripadá ako na železničnej stanici. Takisto nechceme nikoho nabádať, aby si sám vyrábal nejaké drogy. Ale keďže extáza je istým spôsobom súčasťou techno scény, chceli sme sa do tejto témy ponoriť trochu hlbšie.

Základnou látkou na syntézu MDMA (3,4-metyléndioxy-N-metilamfetamín) je zvyčajne piperonal, čo je vlastne aromatická látka s vôňou vanilky a mandlí. Táto látka reaguje s nitroetánom v kondenzačnej reakcii za vzniku 1-(3,4-metyléndioxyfenyl)-2-nitropropénu. Ten sa potom hydrogenuje na piperonylmetylketón pomocou elektrolytického železa a kyseliny octovej. Konečný produkt MDMA sa získava v jednom kroku reakciou tejto zlúčeniny s metylamínom. Zároveň sa všetko hydrogenuje pomocou amalgamovaného hliníka a vody. Hotový MDMA sa zvyčajne zmieša s ďalšími zložkami, ako je kofeínový prášok, a lisuje sa do malých farebných tabletiek.

Je to v podstate ako pečenie koláča. Všetko je to veľmi jednoduché! V skutočnosti to nie je ani nezákonné. Musíte len požiadať o licenciu Spolkový inštitút pre lieky a zdravotnícke pomôcky. Na to však musíte byť farmaceut.
 

Gerhard Schrader

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3