- Language
- 🇹🇷
- Reaction score
- 5
Ešte raz vás pozdravujem, priatelia. Pokúsil som sa extrahovať voľný základ PSE pomocou "Univerzálnej techniky extrakcie: Metóda "Straight to Bee". Podrobne to tu napíšem aj s obrázkami. Na konci som dostal voskovú látku. Vopred ďakujem tým, ktorí majú informácie o tejto téme.
Najskôr začneme obsahom tabletiek.
- ibuprofén
- pseudoefedríniumhydrochlorid
- kyselina askorbová (vitamín C)
- hydrogenfosforečnan vápenatý bezvodý
- sodná soľ kroskarmelózy
- povidón (k-30)
- Rozhovor
- Mikrokryštalická celulóza (typ 101)
- Oxid kremičitý-syloid 244
- Hydrogenovaný ricínový olej
- Hydroxypropylmetylcelulóza E-15
- Polyvinylalkohol
- Oxid titaničitý
- Hliníkový lak chinolínovej žltej farby
- lecitín
- Xantánová guma
- Hliníkový lak žltej farby západu slnka
Najprv som vykonal odpočet, pričom som postupoval presne podľa návodu. Obrázky po odčítaní sú nasledovné.
Potom som si pomyslel, že od chvíle, keď som túto techniku vyskúšal, uplynulo príliš veľa času, a tak som ju skúsil znova, pričom som ju trochu zmenil podľa svojich predstáv.
Veci, ktoré som zmenil pre seba, sú použitie menšieho množstva acetónu, menšieho množstva kukuričného škrobu a prevarenie s petrolejom pred tým, ako som ho nechal príliš zaschnúť.
Teraz chcem prejsť k svojim otázkam.
1 - Čo presne je tá vosková látka na prvých obrázkoch?
2- Ak je voskovitá látka správna, potom som k nej pustil plyn Toluén HCl, ale nevidel som, že by odpadli alebo sa vytvorili nejaké kryštály. Prepustil som príliš málo plynu HCl alebo som ho musel pustiť viac?
3- Ako dlho trvá, kým voľná báza vykryštalizuje? Kryštalizuje okamžite alebo musím čakať 12 hodín atď.
4- Môže sa voľná báza použiť v reakcii RP/I2 alebo ju musím premeniť na soľ HCL?
5- Zatiaľ mám tabletky, ktorých obsah som si zapísal. Vopred by som chcel poďakovať skúseným a znalým priateľom, ak sa podelia o svoje skúsenosti, ako ich môžem odstrániť.
Najskôr začneme obsahom tabletiek.
- ibuprofén
- pseudoefedríniumhydrochlorid