Čo je najlepšie na výrobu oleja A (PMK/BMK olej alebo prášok)?

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Som začiatočník a chcem sa naučiť, ako vyrobiť olej A !

Ktorý z nich je najlepší na začatie tohto procesu:

BMK olej alebo BMK prášok
A
PMK olej alebo PMK prášok

ktorý z týchto 4 olejov alebo práškov je najlepší na výrobu A-oleja ?
..............

po druhé, je to náročný proces, aby sa z nich stal A olej ?????!
 

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Joined
May 18, 2022
Messages
58
Reaction score
29
Points
18
BMK (P2P) - Je prekurzor zaradený do zoznamu 1 na výrobu amfetamínu, hlavne pervitínu. Pravdepodobne sa pozeráte na glycidát BMK, ktorý sa dá premeniť na ketón a ten môžete použiť na výrobu amfetamínu. Nie je to najlepší postup na to, ale je to jednoduché, ak máte všetky činidlá .

PMK sa používa na výrobu MDMA.
 

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Čo by ste mi odporučili použiť na vytvorenie čísla oleja a Cas ?

Apaan je ťažké získať, ale BMK a PMK sú ľahko dostupné.

Ak použijem glycidát BMK, bude z neho kvalitný olej ?

aké sú iné možnosti, ktoré môžem použiť na jeho výrobu ?

Veľmi pekne ďakujem za pomoc !
 

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
BMK glycidát tiež bude najlepšie dostať ako olej alebo prášok ?

Aký je v tom rozdiel a čo by sa ľahšie spracúvalo ?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93

Glycidát BMK 5449 je v skutočnosti prášok a prevádza sa do P2P (BMK Oil/Fenylacetón) jednoduchou reakciou. Potom by ste použili Leuckart na prechod od BMK k vášmu konečnému výrobku.

Na začiatok by som vám skôr odporučil dve rôzne cesty:

1. Syntéza amfetamínu z P2NP pomocou NaBH4/CuCl2 v jednom hrnci (v rozsahu 1 kg)