Akú metódu (metódu) syntézy by ste odporučili pre začiatočníka

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Dobrý deň, chcel by som syntetizovať metamfetamín a predávať ho. Aby som bol úprimný, som úplný začiatočník a o chémii neviem takmer nič (poznám len úplné základy). Chcel by som vyrobiť dostatočné množstvo na základe množstva peňazí, ktoré chcem zarobiť (takže by som povedal 8-10 kg). Predpokladám, že budem musieť začať výrobou malých dávok (aby som sa zacvičil)... Akú metódu syntézy metamfetamínu by ste mi odporučili ? S vedomím, že by som chcel časom vyrobiť 8-10 kg (ideálne za týždeň) a že som úplný začiatočník. Predpokladám, že ak to chcem nakoniec predávať, bude to musieť byť aspoň slušne čisté a kvalitné, takže to treba brať do úvahy.
Ešte by som chcel dodať, že by som najradšej kupoval svoje chemikálie na základe syntézy, ktorú sa naučím. Ďakujem.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
Na začiatok by ste si mali preštudovať všetky tu uverejnené techniky. Preštudujte si používané činidlá. Pochopte, aké činidlá si môžete sami kúpiť. Všetky metódy nie sú veľmi zložité, všetko závisí od zručností.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
426
Ak chcete vykonať chemickú reakciu v niekoľkých krokoch, musíte sa naučiť chémiu. Je to ako povedať: "Chcem napísať román, ale neviem písať. Ako to mám urobiť?". Nuž, naučte sa sakra písať!
Ak sa reakcie naučíte len tak, ako by ste sa naučili recept, veľmi akútne riskujete neúspech, rovnako ako keď sa naučíte piecť suflé len podľa receptu. V 7-8 prípadoch z 10 sa vám suflé nepodarí vykysnúť a skončíte s vyprázdneným a zničeným hlavným chodom. Zatiaľ čo skúsenému kuchárovi sa to podarí hneď na prvý pokus.
Ak sa teda nevzdelávate v oblasti chémie a netrénujete s malými dávkami, aby ste zistili, čo funguje a čo nie, s najväčšou pravdepodobnosťou nakoniec zničíte cenné prekurzory.