Question Prečo sa Vicodin zdá taký nezvyčajný?

JukoAndy72

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Nie som odborník na opiáty, možno sa oxidy syntetizujú ľahšie; viem len, že som šokovaný, že o tom nemôžem nájsť ani jeden príspevok.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Moja skúsenosť je taká, že ľudia väčšinou chcú veľké veci, ako je napríklad Oxy. Je to teraz ťažké, pretože sa musíte starať o fent

JukoAndy72

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Myslím, že som nikdy nerobil oxy, ale vicodin, keď som bol mladší, pôsobil takmer ako dlhotrvajúci kokaín; ale mám to adhd, takže výsledky sa môžu líšiť.

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Deals
32
Samotná značka sa už nevyrába, ale myslím si, že tento termín pozná viac ľudí ako niektoré iné, napríklad loraset alebo loratab a Norco, ktoré sa v USA už tiež nevyrábajú. Hydrokodón je asi toľko a sú problémy s dodávkami kvôli všetkým súdnym sporom a škrtom opioidov, takže sa teraz vyrábajú len generiká a veľká časť z nich sa pravdepodobne nevyrába v USA. Oxy je tiež vždy populárnejší a bol č. 1 predpisovaný liek proti bolesti po mnoho rokov v USA, kým sa nezačali bs s crackdown, ale to môže byť stále? A áno, na každého pôsobia trochu inak. Ak však chcete skutočný oxy alebo dros, môžete ich dostať tu.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Je to aj regionálne. Tam, kde som vyrastal, sú všetky hydrochloridy vicodan a tam, kde vyrastala moja manželka, sú všetky hydrokodóny Lortab. O "lortabe" som do svojich takmer 30 rokov nikdy nepočul

JukoAndy72

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Totiž, to, že vicodin je šialene vzácny, nie je až také zlé; teda, ak je tu molly skutočná, som z toho oveľa viac nadšený.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Potvrdím vám, že Jesse James a Thuggaking majú legálne molly