práca s hashmi, za ktorými vidíte alfanumerické slová pomocou vortex maths

lucero0527

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 30, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Dobrý deň všetkým, dúfam, že názov je jasný, ak nie, pokúsim sa o vysvetlenie.
Nie som odborník na bezpečnostné systémy, ani iný odborník na to. Len obyčajný človek, ktorý študuje matematiku ako hobby.
Pred niekoľkými mesiacmi som začal študovať vírovú matematiku, ktorá na prvý pohľad vyzerá jednoducho, ale keď sa použije na veci z nášho bežného života, ako napríklad hash, je to ťažké.
V predchádzajúcom príspevku som oznámil, že som takpovediac "objavil", že informácie sa dajú získať zo znakov, ktoré obsahuje hash, napríklad keď hovoríme o hashi, ktorý obsahuje heslo. (Viem, že hash môže obsahovať nielen slovo, alfanumerické znaky atď. ale aj celé súbory), hoci sa obmedzujem len na toto jednoduché rozšírenie a tvrdá práca sa dá urobiť v každom hashi.
Budem sa snažiť, aby to bolo veľmi jednoduché. ale nebudem vysvetľovať, ako funguje vírová matematika, moja myšlienka zdieľať to, (hoci mnohí to určite použijú na škodlivé účely), pretože chápem, že to môže mať prospešné využitie, tiež vidieť, aké možnosti mi môžu dať znalosti alebo aplikácia týchto vedomostí.
No, preskočenie akéhokoľvek skeptika, pozývam vás, ak úvaha nespotrebuje čas aplikovať túto matematiku zostať skeptický v tichosti. Rozdeľujem túto matematiku do 4 diferenciálnych oblastí, aby som ju mohol aplikovať na hašterenie.
1¬ Poznajte hodnoty od 1 do 9 jednotlivých ascii znakov, patria sem písmená, čísla a znamienka. (Keďže to aplikujem len na alfanumerické slovo, používam len písmená a čísla, hoci som to skúšal so znakmi, zaberá to čas a keďže sa všetko robí ručne, komplikuje sa to, ale dá sa to), skúšal som to s hash sha 256 a sha 512, pre y funguje v oboch prípadoch rovnaká metóda.
2¬ Po dosadení hodnoty ku každému písmenu treba hash zredukovať na 4 skupiny po 4 číslach, redukcia sa robí pravidlom vortexovej matematiky.