160°C

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Det är därför jag säger till frugan att vi inte köper några $ 60 8-bollar. $ 100 minimum, och erbjuder inte något pris. Om skiten är så billig, finns det någon ting Wong. Jag är 800 meter över havet, så rätt siffra borde vara 165 grader. Titta så brunt det blev. Den smälte bokstavligen och blev brun. Välkommen till Amerika! Det smakade skit, det och priset gjorde att jag tänkte att jag borde kolla upp det.
KtoA3QeUMn
ted to brown.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Vevors skitrörplattor går bara upp till 100°C med proben inkopplad, så efter det värmer jag upp den med en fackla lite i taget. Det är ett smält ljus, vätskan i bägaren, skiten i botten var damm från det gamla värmeljuset som jag smälte. Hade jag varit smartare hade jag bara smält bort utsidan på det först så hade smutsen runnit av, men det var inte viktigt för mig. En hektisk dag idag. Jag måste destillera lite aceton, lite dietyleter och lite kloroform för ett projekt.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Jag ville därför göra en rättelse. Altitud förändrar atmosfärstrycket, vilket påverkar. Oljepunkt för ett ämne men inte smältpunkt +-167°C är smälttemperaturen i en jumbojet eller i en ubåt. Det handlar om ångtryck.

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Deals
12
Jag brukade använda Vevor ett tag. T-control är OK för mig: Jag använder knappt deras sondstift, bara för att kontrollera kokpunkten för vissa lösningsmedel.

En riktig katastrof är deras magnet: den är för svag även för att syra 500 g bas i en 2L-kolv.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Din recension är exakt min erfarenhet, men min var ännu värre. Jag köpte min Vevor och först skulle den inte ens snurra en omrörningsstång. Den gjorde den här vilda dansen där stången skulle vända änden över änden och sedan börja hoppa eller flyga av ytan ... vad jag fick reda på var att en av magneterna sattes in i sidled. Även efter att jag fixat det och justerat magneten så högt jag kunde, måste jag vrida upp hastigheten 50 rpm åt gången. Om jag försöker gå från 200 rakt till 500, hänger det inte på. Det och sonden som är av över 10 °. Är de stora frågorna. En annan som buggar fan ur mig är att jag kommer att ställa in den på 200 (lägsta inställning) och ibland gör den bara en burst till 500 och stannar sedan, sedan gör den am340 rpm burst och stannar omedelbart, mellan varje burst slår jag ner den till 200, men det bryr sig inte, det kommer att försöka jävla 800 i 2 sekunder och sluta😡

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Deals
12
Jag tror att du har den minsta, för 1L. Men oroa dig inte: 2L är samma skit. Ingen skillnad.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Nej, jag har en sh-3ABE 2000 ml kapacitet