Question 2b3m & Procaine / Kokainskärning

Vansnuifwijk

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Hej på er alla,

Jag har viss erfarenhet av den kemiska scenen men jag kämpar med några saker.

1) Jag skulle vilja ställa in småskalig 3mmc-produktion för mig själv. Det enda är att varje person pratar här om 2b4m, finns det också någon som framgångsrikt köpte 2b3m här borta?

2) Min partner söker efter någon som kan hjälpa till med att skära koks med procain tegelstenar, kommer att betalas.

Jag hoppas att ni kan hjälpa mig ;)

Skål!

vansnuifwijk

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Jag gissar att det beror på att allt du sa där är stötande och okunnigt. Naturligtvis har du inte någon kemisk erfarenhet eftersom grammatiken du använder skulle få dig att springa ut ur labbet. Vi uppmanar människor att inte skära droger, utan istället ta ut mer. Vi ser mest på människor som skär droger som stora skitstövlar och små tjuvar med lågt moraliskt värde. Du gjorde förmodligen inlägg som såg ut som reklam för att anställa någon eller köpa något. Det finns bara en plats för det, marknaden, och att posta det i forumet eller chatten är ett bannbart brott
Jag slår vad om 5 dollar att du har gjort flera inlägg och inte ens läst reglerna. De finns längst ner på varje sida under RULES.

Vansnuifwijk2

Don't buy from me
New Member
Language
🇳🇱
Reaction score
0
Lol tack för svaret, men engelska är mitt 3: e språk så att spika mig på grammatik är bara en dålig anledning. Jag slår vad om att du som amerikansk mod engelska är ditt enda språk. Det finns gott om konton här som erbjuder hjälp i utbyte mot €, de har till och med det i sin bio, hur är det med dem?

Skål

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
18
Vilket land kommer du från?