Question 4MMC (mefedron)

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Reaction score
19
Hej, vad gör du här?

Jag planerar att sätta min första erfarenhet i den syntetiska världen med Mephedrone.

Nu är jag inte särskilt bekant med detta läkemedel, jag var nyfiken på några saker. Jag skulle vilja veta från personer med erfarenhet av detta läkemedel.

1. Hur populär är den här produkten i ditt land?
2. Vilka är priserna på 4MMC i bulk. från 1 kg till ... (för personer med verklig kunskap om denna produkt)

Jag är nyfiken på detta. Jag planerar att erbjuda allt i ren form när den tiden kommer. Så vänligen ge information om detta med erfarenhet eller om priser du känner till. Så att jag kan uppskatta för mig själv. Speciellt produktens popularitet, jag vill veta mer om och priset i BULK.

Du kan också ange om du köpte 4MMC från en återförsäljare och vad det kostade dig. Då kan jag göra min egen uppskattning.
Jag skulle vilja höra från olika människor och placera deras kunskap om 4MMC.

Tack alla;)

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,809
Deals
666
Mephedrone blir otroligt populärt var det än dyker upp. När det gäller priser är det värt att titta på den lokala marknaden och tillgången på reagenser för syntesen. Det genomsnittliga marknadspriset för 1 kg kvalitetsprodukt kommer att sträcka sig från 8 000 dollar och mer.

sleeplessmania

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
35
Hej.

"1. Hur populär är den här produkten i ditt land?"
Mephedrone och andra katinoner blev extremt "populära" och användes i Östeuropa, CIS (Ryssland, Vitryssland, Ukraina) Region och Storbritannien tillsammans med Nederländerna och omgivande länder. Detta var inte alltid så här, naturligtvis först när syntetiska katinoner gjorde en hit inom droganvändarnas världar var mephedrone inte huvudsakligen lika använt av den "vanliga" droganvändaren [i de regioner som nämns ovan], naturligtvis var det mer lättillgängligt och billigare att köpa. Men nuförtiden skitbuntar av syntetiska katinoner (4mmc,4cmc,3cmc) eller i princip alla HCl-ämnen som kan kristalliseras till kristaller som är behagliga för ögonen och brinner mer (de flesta tror på den idiotiska missuppfattningen att ju mer det brinner desto starkare är det ...) och kan administreras med insufflation. Och dessa människor vet inte ens vilken typ av ämne de köper, de kallar nästan alla katinoner "kristaller" ...
*Med "de" menade jag den statistiskt sett stora andelen människor i främst östeuropeiska länder.

"2. Vilka är priserna på 4MMC i bulk. från 1 kg till ..."
Beror på några allvarliga faktorer, kvalitet, skillnad i stereoisomerförhållanden på olika partier, region. Men att prata om ett genomsnitt var som helst från 7500-10000 euro (som återigen beroende på de tidigare nämnda faktorerna) begärs för mephedrone på marknadspriser.

"om du köpte 4MMC från en återförsäljare och vad det kostade dig"
Jag skulle aldrig vara så dum att köpa skräpet som de skulle sälja som mephedrone här på gatorna, men jag har testat flera partier mephedrone från polska leverantörer. Men för att först svara på din fråga här på gatorna skulle ett gram "kristall" [som kan innehålla allt från 4mmc till 3cmc, naturligtvis skuren till glömska och riktigt smutsig] gå för 30-40 euro per gram.

Om du planerar att producera Mephedrone i större skala, var noga med att vara uppmärksam på att du inte kommer att rusa några steg under syntesen, oxidation och föroreningar är verkligen lätta att uppnå om du inte följer reglerna strikt när du syntetiserar detta ämne.

Efter avslutad kristallisering rekommenderas flera omkristalliseringar starkt, eftersom de flesta mephedroneleverantörer säljer skitluktande illaluktande kaustisk mephedron, vilket kan undvikas till en% om de inte skulle rusa stegen och renade och omkristalliserade produkten med försiktighet.

Var också uppmärksam på stereoisomerförhållanden, eftersom dextro-isomeren har mer dominerande dopaminerg påverkan, mindre noradrenalin och serotonerg affinitet. Medan den vänstra isomeren är mer dominerande på serotoninergisk och noradrenalinaffinitet, men mindre på dopaminergisk.

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Reaction score
19
Jag respekterar din tid och ansträngning för budskapet. Tack så mycket för det.

sleeplessmania

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
35
Inga problem, tack. Låt mig veta om du har några andra frågor angående mephedrone eller andra syntetiska katinoner under denna tråd.

Venom2021

Don't buy from me
New Member
Reaction score
29
tillverkad meph är mycket billig och lätt att göra 1 kg 4mmc i Polen är cirka 14.000 16.000 PLN till XNUMX XNUMX PLN

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
802
Det är möjligt att möta 300-500 dollar i inköp av reagenser för 1 kg mephedrone