A-olja till amfetamin med metanol + svavelsyra

ShalOhm

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Nov 17, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Hej alla!
Jag behöver dig till ett recept som jag inte vet.

Vanligtvis, för att få amphsulfat från a-olja, använde jag svavelsyra + aceton, som förklaras här: http: //bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...mine-synthesis-from-p2np-via-al-hg-video.196/

Men för inte så länge sedan blev jag inbjuden att se ett annat sätt.
För att göra det, vi använde :
- 2 000 mL A-olja
- 3 060 mL metanol
- 440 g svavelsyra 98%.

Min roll var bara att lyssna och göra vad vi bad mig om (inte att ingripa under processen).
Hur det hände :
- Först och främst lade vi alla ingredienser i frysen för att få en smidigare reaktion senare med svavelsyra.
- Sedan blandade vi olja med metanol.
- Cirka 10-15 minuter senare, för att vara säker på att lösningen var mycket bra blandad, hade vi långsamt syra och fortsatte att blanda.
- I slutet var PH 7,8. Vi satte den i frysen i 20 timmar.
- På grund av den lilla frysen skars den slutliga blandningen i 4 delar i den. Mellan slutet av blandningen och ögonblicket när vi satte den sista delen i kylskåpet har PH uppgraderats till 8,1.
- Med 2 L amph-bas gör vi cirka 4,5 kg.

Jag var väldigt besviken efter det eftersom många frågor kom, men människor som visar mig att de inte är kemister, bara följer ett recept de har ...

Så först och främst, vet du om det är ett legitimt sätt att göra amfetaminsulfat från a-olja?

Vi gör ingen filtrering, vissa resterande lösningsmedel kan fortfarande vara närvarande och sänka renheten?

Ph 7,8 är det tillräckligt? Sättet att det går tillbaka till 8,1 är det ett problem?

Slutresultatet var vitt förflutet, men lokalt kan vi se gul / orange fläck (mycket lokalisera och verkar inte expandera).


Kanske behöver du mer information som jag förbjöd att säga, bara märka mig ;)

och om det här fallet redan var på ett annat inlägg, ber jag verkligen om ursäkt för det obekväma!

Tack till alla er!
 

Phanyl666

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 29, 2023
Messages
13
Reaction score
8
Points
3
Visst är det legitimt, för att tjäna pengar, inte rena grejer...
Jag skulle använda aceton, det torkar snabbare för att lämna rent torrt pulver, inte den våta jävla pastan som tar evigheter att torka ut ...
Ph-värdet är bra, kanske några ml mer svavelsyra så att all olja omvandlas och inte lämnar lukt i produkten.
Kom ihåg att amfetaminsulfat ska vara torrt pulver och inte ha någon lukt alls.
Lycka till
 

peaks

See my products
Seller
Language
🇳🇱
Joined
Mar 7, 2024
Messages
38
Reaction score
53
Points
18
Deals
65
Ph 6,8/7 br mer svavelsyra!
 

ShalOhm

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Nov 17, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Vanligtvis brukar jag klara mig runt 6/6,5. Men den här gången var jag inte MC.
Den huvudsakliga skillnaden den här gången var som någon gul fläck dök upp efter frysning, kanske blandningen inte var perfekt ...
 

Professor

Don't buy from me
New Member
Joined
May 8, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Det är säkert en dum fråga, men ska jag frysa med eller utan täckning?
 

ShalOhm

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Joined
Nov 17, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Jag gör det avtäckt, men för att vara ärlig vet jag inte om det är så stor skillnad
 

blockchain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 2, 2024
Messages
31
Reaction score
20
Points
8
Hur tätt filter ska användas?
 
Top